Performancing Metrics

رفتار منچستریونایتد با شواین‌اشتایگر زننده است | اتاق خبر
کد خبر: 373072
تاریخ انتشار: 7 مهر 1395 - 06:38
پودولسکی:
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به حمایت از دوست و هم تیمی پیشین خود در تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ پرداخت و از رفتار سران یونایتد با این بازیکن گله کرد.

لوکاس پودولسکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، باستین شواین‌اشتایگر جایی در برنامه های ژوزه مورینیو ندارد ولی این بازیکن بر ماندن در یونایتد تاکید کرد. هرچند در ترکیب یونایتد به میدان نمی‌رود و حتی روی نیمکت هم نمی نشیند ولی ترجیح داده است در یونایتد باقی بماند.

لوکاس پودولسکی به انتقاد از نحوه برخورد ژوزه مورینیو با شواین اشتایگر پرداخت و گفت: با نگاهی کوتاه به کارنامه فوتبالی شواین اشتایگر، می خواهم بگویم رفتاری که با او در یونایتد شد، زشت و زننده بود. نمی دانم مورینیو چه صحبتی با شواین اشتایگر کرده است ولی چیزی که می دانم این است که فرستادن این بازیکن به تیم ذخیره ها، به هیچ وجه تصمیم درستی نیست.  مربی باید تمام درها را به روی تمام بازیکنان برای حضور در ترکیب ثابت باز کند نه اینکه بازیکنی مثل شواینی را به تیم ذخیره ها بفرستد.

پودولسکی 31 ساله که در گالاتاسرای در ترکیه بازی می کند و به صورت همزمان با شواین اشتایگر از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است، درباره بازی کنار این بازیکن در لیگ فوتبال آمریکا نیز گفت: فکر می کنم بازی در لیگ آمریکا تجربه خیلی خوبی برای من باشد. زندگی خارج از کشور برای رشد شخصیت ما و کودکان خیلی خوب و موثر است. فکر می کنم بازی کنار شواین اشتایگر در لیگ آمریکا بسیار خوب و جالب خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید