Performancing Metrics

هواداران ایرانی از آلکمار و علیرضا جهانبخش تقدیر کردند | اتاق خبر
کد خبر: 373258
تاریخ انتشار: 8 مهر 1395 - 10:52
در پی بازی نکردن برابر نماینده رژیم‌صهیونیستی
بعد از انکه باشگاه آلکمار اعلام کرد، علیرضا جهانبخش در دو بازی برابر مکابی حضور نخواهد داشت، هواداران ایرانی در صفحات اجتماعی از مسئولان این باشگاه و جهانبخش تقدیر کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از هم‌گروه شدن آلکمار هلند - تیمی که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در آن توپ می زند - با تیم فوتبال مکابی نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا، حواشی زیادی برای این ستاره ایرانی به وجود آمد که در نهایت باشگاه آلکمار رسما تایید کرد بازیکن ایرانی در این دو بازی شرکت نخواهد کرد.

این تصمیم بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های هلندی داشته است و حالا صحبت های زیادی درباره تنش سیاسی و مشکلات احتمالی برای جهانبخش در هلند شنیده می‌شود.

پس از اعلام رسمی باشگاه آلکمار مبنی بر عدم حضور جهانبخش در دو دیدار برابر مکابی هواداران ایرانی فوتبال اروپا به این خبر واکنش زیادی نشان دادند. آنها با درست خواندن تصمیم جهانبخش از باشگاه آلکمار به دلیل توجه به شرایط این بازیکن ایرانی و احترام به نظر او تشکر کردند.

یک بار نیز برای اشکان دژاگه چنین اتفاقی در فوتبال آلمان رخ داده بود.

* فان در بروم: هیچ انتقادی از جهانبخش ندارم

سرمربی آلکمار به د تلگراف هلند گفت، هیچ انتقادی از مهاجم تیمش برای این اتفاق ندارد و او را کاملا درک می‌کند. من کاملا به تصمیم او احترام می گذارم. ما نیز دوست نداریم که مشکلی برای او ایجاد شود و به همین خاطر در دو بازی رفت و برگشت او به میدان نخواهد رفت.

* یوردی کرایف: نباید سیاست را با فوتبال خلط کرد

برخلاف هواداران ایرانی پسر یوهان کرایف به انتقاد از این تصمیم پرداخته و می‌گوید فوتبال و سیاست جایگاه‌های متفاوتی دارند. نباید این دو را با هم دید.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید