Performancing Metrics

ارتش سوریه به دروازه‌ محله‌های شرقی حلب از بخش شمال رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 373882
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 09:56
نیروهای نظام سوریه امروز (یکشنبه) پیشروی را علیه نیروهای مخالف مسلح در شمال شهر حلب با حمایت جنگنده‌های روسی محقق کردند و به ورودی‌ محله‌های شرقی حلب از بخش شمال رسیده‌اند.

اتاق خبر:  رامی عبدالرحمان،‌ مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه به خبرگزاری فرانسه گفت: نیروهای نظام سوریه بعد از  پیشروی در منطقه الشقیف در همجواری محله "الهلک" که تحت کنترل گروه‌های مخالف و در هم‌جواری محله بستا القصر است در بخش شمال حلب در حال پیشروی هستند.

عبدالرحمان افزود: این پیشروی در پی حملات جنگنده‌های روسی به مناطق درگیری در شمال و مرکز حلب صورت گرفت.

نیروهای نظام سوریه سه روز است که وارد درگیری‌ها شدید با گروه‌های شورشی در پی دو حمله همزمان شورشیان در شمال و مرکز حلب شده‌اند.

به گزارش دیده‌بانی، درگیری‌های امروز در بخش‌های شمالی محله الهلک و دو جبهه سلیمان الحلبی و بستان الباشا در مرکز شهر متمرکز است.

نیروهای نظام به دنبال تسلط بر محله‌های تحت کنترل شورشیان هستند و هدف‌شان در مرحله آینده تسلط بر محله بستان الباشا و الصاخور با هدف کاهش مناطق تحت سلطه شورشیان است.

ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریست‌ها و شورشیان در حلب کنترل بیمارستان الکندی در جنوب اردوگاه حندرات واقع در شمال حلب را در دست گرفت و تعداد زیادی از افراد مسلح را از پای درآورد.

ارتش سوریه و گروه‌های کرد همچنین کنترل منطقه صنعتی "الشقیف" در شمال شرق محله "الشیخ مقصود" در شمال حلب را در دست گرفتند.

اما شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای سوری به دروازه‌ محله‌های شرقی حلب از بخش شمال رسیده‌اند.

نیروهای سوریه راه‌های ارتباط گذرگاه‌های افراد مسلح را بسته و اقدام به ایجاد مسیرهای امن برای خروج غیرنظامیان کردند.

این در حالی است که نیروهای شورشی مانع از رسیدن غیرنظامیان به گذرگاه‌های امن می‌شوند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید