Performancing Metrics

بازی در منچسترسیتی لذت بخش است | اتاق خبر
کد خبر: 373889
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 10:36
سیلوا:
ستاره اسپانیایی منچسترسیتی از بازی در این تیم زیر نظر گواردیولا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچسترسیتی شروع خوبی در این فصل داشت ولی در آخرین دیدار خود برابر سلتیک در لیگ قهرمانان به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد تا روند بردهای این تیم قطع شود. داوید سیلوا یکی از مهره های تاثیرگذار سیتی در این فصل بوده که درخشش خوبی در تیم گواردیولا داشته است.

داوید سیلوا معتقد است نتایج خوبی که سیتی در این فصل گرفته حاصل آزادی عملی بوده که گواردیولا در اختیار بازیکنان تیم قرار داده است. 

سیلوا درباره شرایط خود در این فصل گفت: نسبت به فصول قبل خیلی بازتر بازی می‌کنم. گاهی عقب می‌آیم و در بازی‌سازی به تیم کمک می‌کنم و گاهی جلو می‌روم و در حمله شرکت می‌کنم. مربی دست من را باز گذاشته و این خیلی خوب است و احساس بهتری دارم. گلزنی و ایجاد موقعیت گل را خیلی دوست دارم و گواردیولا نیز این فرصت را به من داده تا از حضور در خط حمله و گلزنی لذت ببرم. مربی از ما می خواهد که در کنترل بازی و ایجاد موقعیت گل و جلوگیری از ضدحملات حریف کارهای زیادی انجام دهیم و فکر کنم تیم در این زمینه‌ها پیشرفت خوب و محسوسی داشته است.

سیلوا در ۳۰ سالگی اکنون یکی از باتجربه‌های این تیم محسوب می‌شود و تلاش می‌کند بازیکنان جوان کنار خود را نیز راهنمایی کند.

هافبک تیم ملی اسپانیا اضافه کرد: وقتی جوانتر بودیم و در تیم مشکل داشتیم به سراغ بازیکنان باتجربه و بزرگتر می‌رفتیم و مشکلات‌مان را با آنها در میان می‌گذاشتیم. اکنون من ۳۰ سال دارم و نقشم عوض شده و بازیکنان از من می‌خواهند آنها را راهنمایی کنم. برای من باعث غرور بود تا در بازی با یونایتد کاپیتان تیم باشم. سیتی تیمی است که من بیشترین سال‌ها را در آن بازی کردم و به همین خاطر برای من بسیار خاص و ویژه است. آنقدر سیتی را دوست دارم که انگار تمام دوران فوتبالم را در این تیم سپری کردم و این فصل وظایفم نسبت به فصل قبل بیشتر شده و باید با تمام توان در ترکیب باشم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید