Performancing Metrics

تیم ملی ایران نیازی به کمک داور ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 374068
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 09:12
اوسیانو کروز:
مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید توقع‌اش از بنجامین ویلیامز، داور بازی این تیم برابر ازبکستان تنها یک قضاوت عادلانه است.

اوسیانو

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اوسیانو کروز، در حاشیه تمرین امروز گفت: اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان پشت سر گذاشتیم. آن اردو از نظر شرایط زمین، کیفیت چمن و امکانات موجود بسیار خوب بود. اکنون هم در تهران اردوی خوبی داریم و بازیکنان کم کم به تیم‌ ‌ملی ملحق می‌شوند.

او ادامه‌ داد: کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد به تیم‌ ‌ملی پیوسته‌اند و سایر لژیونرها برای این که پروازهای بیشتری نداشته باشند مستقیما به تاشکند خواهند آمد. در مجموع شرایط خوبی داریم. 

کروز درباره حریف پنجشنبه تیم‌ ‌ملی در مقدماتی جام جهانی هم گفت‌: بازی دشواری برابر ازبکستان و پس از آن برابر کره جنوبی داریم. هر دو بازی سخت است، اما ما فعلا روی ازبکستان تمرکز می‌کنیم. این تیم تقریبا همان ترکیب چهار سال خود را دارد که به بلوغ بیشتری رسیده است و با اضافه شدن چند جوان قدرت بیشتری پیدا کرده است.

او ادامه‌ داد: ازبکستان اکنون شش امتیازی است و با اعتماد به نفس بالایی برابر ایران قرار خواهد گرفت.
 مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به سوالی درباره داور دیدار این تیم برابر ازبکستان بیان کرد: فکر می کنم که نباید زیاد درباره داوری صحبتی کنیم. ما امیدواریم داور بازی بهترین قضاوت خود را انجام دهد. همان طور که از بازیکنان توقع داریم که بهترین بازی خود را ارائه دهند. توقع ما از داور بازی قضاوت عادلانه است و ما احتیاجی به کمک از سوی داور نداریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید