Performancing Metrics

تا زمانی که احساسم خوب باشد فوتبال بازی می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 374076
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 10:27
جرارد:
استیون جرارد که صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت وی به لیورپول شنیده می‌شود اظهار کرد هنوز دوست دارد به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد.

جرارد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، استیون جرارد در پایان سال ۲۰۱۴ از لیورپول جدا شد و به لیگ حرفه‌ای آمریکا رفت. او از آن زمان تاکنون در تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی بازی کرده است.

رقابت های این فصل لیگ آمریکا، ماه دیگر به پایان می رسد و جرارد هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد خود نگرفته است. به نظر می رسد او قصد دارد به لیگ انگلیس و احتمالا لیورپول بازگردد. جرارد در آمریکا دوران چندان موفقیت آمیزی نداشته است اما او که اکنون ۳۶ ساله است، قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد. 

جرارد در گفتگو با رادیو لیورپول گفت: هنوز درباره بازنشستگی از فوتبال تصمیم نگرفتم و دوست دارم به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم. هنوز از تمرین کردن خسته نشدم و دوست دارم بازی کنم. تمام پیشنهادات رسیده را بررسی خواهم کرد. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم، به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد.

کاپیتان پیشین لیورپول در ادامه گفت: امسال لیگ برتر بسیار فشرده است. با حضور یورگن کلوپ و رونالدو کومان در مرسی ساید، پپ گواردیولا در منچسترسیتی، ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، آرسن ونگر در آرسنال، مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام و آنتونیو کونته در چلسی، امسال بدون شک یکی از سخت ترین و فشرده ترین رقابت های لیگ را در پیش خواهیم داشت. 

استیون جرارد در ۱۷ سال بازی در لیورپول توانست بیش از ۷۰۰ بار برای این تیم به میدان برود. گمانه‌زنی‌ها درباره مذاکرات کلوپ با این بازیکن درباره حضور دوباره در مرسی ساید قوت گرفته است. دیلی میل از پیشنهاد چند تیم دسته یک و دسته دومی انگلیسی به جرارد خبر داده است. باید ببینیم لیورپول حاضر خواهد بود تا بازیکن سابق خود را به این تیم بازگرداند تا جرارد یک فصل دیگر در آنفیلد توپ بزند یا خیر. با توجه به تعطیلی لیگ آمریکا، اگر جرارد بخواهد به لیگ برتر بازگردد، باید در نقل و انتقالات ژانویه این انتقال را قطعی کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید