Performancing Metrics

مرتضایی: تاریخ فوتسال ایران از نو نوشته شد | اتاق خبر
کد خبر: 374091
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 12:29
با این موفقیت نگاه‌ها به فوتسال عوض می‌شود
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: سومی ایران در جهان، شروعی دوباره برای تاریخ فوتسال ایران بود.

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید مرتضایی در خصوص کسب مدال برنز جام جهانی فوتسال توسط تیم ملی ایران، اظهار کرد: فکر می‌کنم کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد ایران بتواند چنین عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند به روی سکوی برود.

وی ادامه داد: نقطه عطف عملکرد تیم ملی، پیروزی مقابل تیم ملی برزیل بود و نشان داد که ایرانی‌ها توانسته‌اند مقابل برزیلی‌ها به خود باوری برسند که این جای قدردانی دارد و ملی‌پوشان در واقع لطف بزرگی به فوتسال ایران کردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: این اتفاق باعث بیشتر دیده شدن فوتسال در ایران و نیز در دنیا شد، به طوری که از این پس نگاه دنیا به تیم ملی فوتسال ایران تغییر کرده است و تاریخ برای تیم ملی دوباره نوشته و شروع شد.

مرتضایی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان فدراسیون و نیز بازیکنان قدر چنین موقعیتی را بدانند عنوان کرد: با توجه به اینکه قرار است خیلی جدی مسئولان فدراسیون ایران میزبانی جام جهانی در سال ۲۰۲۰ را بگیرند، این نشان می‌دهد که نگاه فدراسیون تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مدال برنز تیمی ایران در جام جهانی یکی از با ارزش‌ترین مدال‌های کل تاریخ ایران و نیز رشته‌های تیمی است. قطعا این مدال به فوتسال ایران کمک بزرگی خواهد کرد و تغییر نگرشی ایجاد خواهد شد و به دنبال آن اسپانسرهای بیشتری جذب این رشته جذاب خواهند شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد درباره تاثیر این عنوان در جام جهانی بر ادامه لیگ برتر فوتسال ایران اضافه کرد: در حال حاضر تاثیر مقطعی مانند جذب هواداران و تماشاگران بیشتر به سالن‌ها خواهد داشت اما تاثیرگذاری اصلی آن در دراز مدت شکل خواهد گرفت.

مرتضایی افزود: به طور مثال در نخستین دیدار ما پس از تعطیلات مقابل تاسیسات دریایی پیش‌بینی شاید ۱۵۰۰ تماشاگر را در سالن می‌کردیم اما پس از این اتفاق مطمئنا شاهد حضور بیشتر هواداران خواهیم بود خصوصا در دیدار مقابل گیتی‌پسند که ملی‌پوشان بسیاری در آن حضور دارند مطمئنا سالن پر از تماشاگر خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم فدراسیون در سال‌های آینده توجه بیشتری به لیگ‌های فوتسال کند و با نگاه ویژه به لیگ‌های پایه فوتسال شاهد دوران جدیدی در ایران باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد همچنین با اشاره به اردوی تیم فرش‌آرا عنوان کرد: از دو روز گذشته در شهر ساری حضور داریم و قرار است سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم. امروز مقابل شهروند ساری به میدان خواهیم رفت و روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شهرداری ساوه به رقابت خواهیم پرداخت و پس از آن به مشهد باز می‌گردیم.

مرتضایی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم ادامه داد: قدرت بهادری و سروش احمدنیا مصدوم هستند ولی بقیه بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می‌برند. بهادری به تازگی گچ پای خود را باز کرده و تمرینات فیزیوتراپی را آغاز خواهد کرد اما قاعدتا به دو بازی اول که اتفاقا دیدارهای سختی نیز هستند نخواهد رسید.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید