Performancing Metrics

همایش خودرو اینبار در پاییز شکوفه می زند | اتاق خبر
کد خبر: 374227
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 03:40
چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران با محور فروش و خدمات پس از فروش چند ماه زودتر از سال گذشته و اینبار در پاییز برگزار خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از میزان ،ساسان قربانی، دبیر برگزاری چهارمین همایش بین المللی خودرو، در نشستی خبری درباره جزییات این همایش گفت: موضوع اصلی همایش چهارم فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود. با توجه به اینکه جامعه درگیر با این موضوع گسترده تر است، این موضوع اهمیت ویژه تری پیدا می کند.

او ادامه داد: شناسایی سهم خدمات در ارتقای برند، آسیب شناسی زنجیره خدمات، مولفه های موثر در رضایتمندی مشتریان، تاثیر حاکمیت و قوانین در خدمات و الگوهای موفق در خدمات از محورهای این همایش خواهد بود.

قربانی درباره شرکت های حاضر در این همایش نیز توضیح داد: عمده شرکت های خارجی حاضر، شرکت هایی هستند که در ایران تولید یا واردات دارند. البته شرکت های بزرگی از آلمان، فرانسه، هند، ژاپن، چین، برزیل، مکزیک، تونس و ترکیه نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر چهارمین همایش بین المللی خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد ویژه ای در حاشیه این همایش به امضا خواهد رسید؟ بیان کرد: مذاکرات با خودروسازان و قطعه سازان خارجی مانند سال پیش ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود که چند تفاهم نامه نیز در این همایش به امضا برسد.

94105

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید