Performancing Metrics

هنوز در سطح رونالدو و مسی نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 374320
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 13:57
گریزمان:
ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید اعتراف کرد هنوز به سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نرسیده است.

گریزمان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتوان گریزمان به سبب عملکرد خوب در فصل گذشته یکی از شانس های کسب توپ طلای فوتبال جهان است ولی خود این بازیکن اعتراف کرد هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را دارد. 

اتلتیکومادرید فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در رده سوم لالیگا نیز قرار گرفت. خیلی از موفقیت این تیم مادریدی به درخشش آنتوان گریزمان برمی‌گشت که توانست ۳۲ گل برای تیمش به ثمر برساند. او در یورو ۲۰۱۶ با به ثمر رساندن ۶ گل برای تیم ملی فوتبال فرانسه توانست کفش طلای این رقابت ها را به خود اختصاص دهد ولی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

مهاجم پیشین رئال سوسیداد در مصاحبه با نشریه اکیپ درباره رقابت با رونالدو و مسی گفت: هنوز فکر می‌کنم خیلی باید پیشرفت کنم. اگر می‌خواهم به مسی و رونالدو برسم، باید جام‌های زیادی کسب کنم اما همان طور که در گذشته گفتم، می‌خواهم به جایگاه آنها برسم. مسی و رونالدو به همراه تیم‌هایشان به افتخارات زیادی رسیدند و برای همین اگر من هم می‌خواهم مثل آنها شوم و توپ طلا کسب کنم، باید جام بگیرم.

ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در ادامه گفت‌:  اوایل که به اتلتیکومادرید آمده بودم، هیچ کس من را نمی شناخت ولی رفته رفته خودم را اثبات کردم. برای مثال در روزهای اول وقتی داورها به من کارت زرد نشان می دادند، به پشت پیراهن من نگاه می کردند تا اسم من را پیدا کنند ولی الان توانستم خودم را اثبات کنم. 

بعد از تساوی اتلتیکومادرید و لگانس، اظهار نظری از این بازیکن منتشر شد که او عنوان کرد اگر این روند ادامه پیدا کند، اتلتیکو به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. او درباره این اظهارنظر خود نیز گفت: نباید این صحبت را رسانه ای می کردم. به هر حال زیاد فکر نکردم و به صورت لحظه ای درباره این مسئله صحبت کردم. باید این صحبت را در رختکن بیان می‌کردم اما به هر حال تیم توانست روزهای سخت خود را پشت سر بگذارد و اکنون به جایگاه اصلی خود برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید