Performancing Metrics

دانش آموختگان و کارآفرینان در اولویت حمایت | اتاق خبر
کد خبر: 374353
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 18:20
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون می‌گوید: کارآفرینان، فارغ التحصیلان و طرح‌های دانش بنیان در اولویت حمایت ما قرار دارند و در صورت ارائه تقاضا از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

اتاق خبر: مهدی حسین‌نژاد، با اشاره به اصلاح اساسنامه این صندوق‌ اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف دولت و سیاست حمایت از بنگاههای اقتصادی کوچک مطابق اساسنامه جدید، حمایت از فعالیتهای اقتصادی بنگاههای خرد و کوچک را با تمرکز بر مشاغل خانگی، خوداشتغالی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار دادیم.

وی از طرح تامین مالی جمعی به عنوان خدمت جدید صندوق نام برد و اظهار کرد: این طرح زمینه مشارکت سرمایه‌های اندک جمع کثیری از تعاونگران را فراهم می‌کند.

به گفته حسین‌نژاد بر اساس طرح تامین مالی جمعی، سرمایه‌های خرد کارآفرینان به پشتوانه‌ای برای تحقق یک ایده‌ اقتصادی تبدیل می‌شود و افراد و شرکتهای تعاونی می‌توانند درخواست خود را برای تامین سرمایه اولیه فعالیت به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ارائه دهند تا پس از بررسی توسط کارشناسان صندوق و تایید نهایی به منظور تامین سرمایه در بستر اینترنت قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با بیان اینکه در طرح تامین مالی جمعی، تضمین سرمایه افراد توسط صندوق صورت می‌گیرد، ‌ ابراز امیدواری کرد: از این طریق زمینه اشتغالزایی صاحبان ایده و شرکتهای دانش بنیان به ویژه جوانان به وجود آید.

وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری با پست بانک ایران خبر داد و گفت: تعاونی‌ها با این تفاهم‌نامه می‌توانند ۷۰ درصد تسهیلات دریافتی خود از پست بانک را تحت ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون قرار بدهند.

به گفته حسین‌نژاد آن دسته تعاونی‌هایی که به تعهدات خود در موعد مقرر عمل کرده و اصطلاحا خوش حساب باشند تا حداکثر ۳۰ درصد مشمول تخفیف کارمزد می‌شوند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید