Performancing Metrics

حمایت ژاوی و پویول از دروازه‌بان بارسلونا | اتاق خبر
کد خبر: 374497
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 09:58
دو بازیکن پیشین بارسلونا به اشتباه بد تراشتگن در دیدار برابر سلتاویگو واکنش نشان دادند و به حمایت از این دروازه‌بان آلمانی پرداختند.

مارک آندره تراشتگن

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مارک آندره تراشتگن در دیدار برابر سلتاویگو یکی از بدترین شب‌های فوتبالی خود را پشت‌سر گذاشت. 

این دروازبان آلمانی دو اشتباه تاثیرگذار از خود نشان داد و باعث شد تا دروازه بارسلونا دو بار باز شود. به همین دلیل هم شاگردان لوییس انریکه در نهایت با نتیجه چهار بر سه بازنده شدند تا انتقادهای زیادی از این دروازه‌بان جوان بشود.

ژاوی هرناندس و کارلوس پویول، دو ستاره سابق بارسلونا به اشتباهات بد ترشتگن واکنش نشان دادند. ژاوی در این زمینه گفت: این طبیعی است که مردم درباره اشتباه واضح یک دروازه‌بان، زیاد صحبت کنند. گاهی اوقات هم در این خصوص مبالغه می‌شود اما فکر می‌کنم تراشتگن بازیکن بسیار شجاعی است که به اشتباه خود اعتراف می‌کند. به  هر حال با توجه به سبک بازی بارسلونا، چنین اشتباهاتی طبیعی است و به هیچ وجه عجیب نیست.

کارلس پویول، کاپیتان پیشین بارسلونا نیز در مورد این اتفاق گفت: تراشتگن از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. او در مدت حضورش در بارسلونا، تلاش زیادی از خود نشان داده و کمک زیادی به تیم کرده است. به عنوان هوادار بارسلونا از او حمایت می کنم.

پویول ادامه داد: بازی کردن با هر دو پا، از شاخصه ها و امتیازات تراشتگن است. وقتی بازی بارسلونا از خط دروازه طرح ریزی می شود، انتظار چنین اشتباهاتی هم می رود. وقتی یک دروازه‌بان یا یک مدافع اشتباه می کند، اشتباه او مشخص است چراکه آنها به دروازه نزدیک هستند و هر اشتباه، با خطری روی دروازه مواجه خواهد شد. تراشتگن نباید ناامید شود. او باید اعتماد به نفس خود را حفظ کند و بتواند این چالش را پشت‌سر بگذارد.

بارسلونا با شکستی که برابر سلتاویگو تجربه کرد، به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد. اگر شاگردان انریکه در این دیدار پیروز می شدند، صدرنشین جدول رده بندی می شدند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید