Performancing Metrics

آمار بد آنتوان گریزمان در ضربات پنالتی | اتاق خبر
کد خبر: 374523
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 14:06
مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید در ضربات پنالتی آمار بدی را از خود به جا گذاشته است.

آنتوان گریزمان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتوان گریزمان در حال حاضر یکی از برترین بازیکنان جهان است. مهاجم اتلتیکومادرید در عرض سه سال، پیشرفت قابل توجهی داشته و نامش در میان بزرگان فوتبال قرار گرفته است اما با وجود گلزنی در جریان بازی، در گل کردن پنالتی‌ها آمار بدی را بر جای گذاشته است.

این مهاجم فرانسوی از زمانی که به فوتبال حرفه ای وارد شد، از هشت پنالتی، پنج پنالتی را از دست داده و تنها توانسته است سه ضربه را تبدیل به گل کند. او در لحظات حساس بازی (زمانی که بازی مساوی بوده یا تیمش از حریف عقب افتاده بود)، پنج پنالتی نصیبش شده است که چهار پنالتی را تبدیل به گل نکرده است. این بدان معناست که 80 درصد ضرباتش به خطا رفته است.

نخستین پنالتی در زمان حضورش در رئال سوسیداد از دست رفت. گریزمان در دیدار برابر رئال بتیس که بدون گل پیش می رفت، پنالتی‌اش را با فاصله زیاد به بیرون زد. مهاجم فرانسوی با پیراهن اتلتیکومادرید نیز دوبار برابر رئال مادرید پنالتی اش را از دست داده است. هر دو بار کیلور ناواس درون دروازه بوده است. یک بار در لالیگا و یک بار در لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق افتاد. قرمز و سفیدپوشان، هر دو بازی را یک بر صفر واگذار کردند.

هفته گذشته برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز پنالتی‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. چند روز بعد و در لالیگا نیز برابر والنسیا هنگامی که بازی صفر بر صفر در جریان بود، ضربه‌اش با واکنش دیدنی دیگو آلوس مهار شد. 

گریزمان در تیم ملی و در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 برابر آلمان، پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. در آن زمان، بازی بدون گل در جریان بود. علاوه بر این گریزمان در ماراتن پنالتی ها نیز خوب کار کرده است. تاکنون سه بار در این موقعیت قرار گرفته که هر سه بار موفق به گلزنی شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید