Performancing Metrics

حمایت مدیران استقلال و پرسپولیس از طرح سرشماری نفوس و مسکن | اتاق خبر
کد خبر: 374529
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 15:04
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرپرست باشگاه پرسپولیس از طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 حمایت کردند و آن را اقدامی در جهت توسعه ورزش کشور دانستند.

سرشماری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، در نشست بررسی راهکارهای مشارکت جامعه ورزش در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 که عصر چهارشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان مرکز آمار ایران برای این اقدام مهم و تاثیرگذار در کشور، گفت: با توجه به حمایت رهبر معظم انقلاب از طرح سرشماری نفوس و مسکن، وظیفه خود می‌دانیم در این طرح مشارکت داشته باشیم و با ارتباطی که با هواداران استقلال و کمیته فوتسال خواهیم داشت سعی در ترغیب مردم برای شرکت در این طرح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم این طرح در تصمیم‌گیری مسئولان در جهت پیشبرد اهداف و توسعه کشور موثر خواهد بود و خروجی این کار بزرگ به مسئولان در همه بخش‌ها کمک می‌کند تا بر مبنای آن تصمیمات درست‌تری بگیرند.

افتخاری افزود: با استفاده از نتایج و اطلاعاتی که سرشماری به ما می‌دهد، می‌توانیم در خصوص ورزش‌های پایه برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

همچنین علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این نشست گفت: اهمیت آمار و اطلاعات بر کسی پوشیده نیست. اطلاعات مبنایی و پایه می‌تواند در قهرمانی‌های آینده تاثیرگذار باشد.

طاهری، نگاه و رویکرد این دوره از سرشماری نفوس و مسکن را نسبت به سال‌های گذشته پخته‌تر دانست و افزود: باشگاه پرسپولیس از این طرح حمایت می‌کند و در جهت ترغیب ورزشکاران، هواداران و مردم برای مشارکت در این طرح اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید