Performancing Metrics

برپایی مجمع جهانی «کارآفرینی جوانان» در قطب الکترونیک کشور | اتاق خبر
کد خبر: 374560
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 18:27
سومین مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران امسال با موضوع «از تئوری تا عمل (ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوری)» در شهر زنجان بعنوان قطب آی‌ تی و الکترونیک و برق کشور، 22 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

اتاق خبر: مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) جوانان (JWEF) که مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) است از سال 2008 تاکنون توسط دانشگاه EM-Lyon فرانسه و با همکاری برخی از مؤسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی برگزار می‌شود.

ماموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی (ارزش‌آفرینی) در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم‌انداز سال 2050 است.

این برنامه همه ساله به میزبانی و همکاری یک دانشگاه معتبر در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، و ... بطور فعال برگزارکننده این برنامه بین‌المللی هستند.

مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران برنامه سالانه خود (JWEF) را امسال با موضوع «از تئوری تا عمل (ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوری)» در شهر زنجان برگزار می‌کند.

این برنامه محلی برای ارتباط دانشجویان، کارآفرینان جوان، اعضای مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، علاقه‌مندان کارآفرینی (ارزش آفرینی) و صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان از سراسر کشور و در حد امکان از سایر کشور هاست و برنامه‌های آموزشی مختلفی را نیز شامل می‌شود.

سخنران ویژه این همایش دکتر بهزاد ناجی از ایرانیان موفق و با تجربه در حوزه تکنولوژی در آمریکاست که برای نخستین بار پس از سال‌ها به ایران خواهد آمد و برای اولین بار در ایران در این همایش سخنرانی خواهد کرد و تجارب خود را در اختیار جوانان قرار خواهد داد.

از مهمترین سوابق دکتر ناجی می‌توان به نایب ریاست شرکت‌های بزرگی همچون AT&T، Excite@Home و BlackBerry اشاره کرد. وی برنده بیش از 20 جایزه مهم جهانی در حوزه نوآوری کسب‌وکار و توسعه نرم‌افزار است.

دکتر ناجی همچنین سابقه عضویت در هیات مدیره و یا هیات مشاوران در شرکت‌های IBM و HP و همچنین دپارتمان برق و الکترونیک دانشگاه USC را داراست.

در برنامه‌ امسال مجمع جهانی ارزش آفرینی (JWEF 2016)، علاوه بر سخنرانی دکتر ناجی و جلسه پرسش و پاسخ با وی، سخنرانی‌های دیگری نیز در قالب پانل ارائه خواهد شد. مهندس بهزاد صادقی مدیر تیم نرم‌افزار شرکت هواپیمایی ماهان، دکتر زاهد شیخ‌الاسلامی رییس مدرسه کسب و کار صوفی، پروفسور یوسف ثبوتی بنیانگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و دانشگاه صوفی رازی و دکتر فریدون کورنگی، بنیانگذار مرکز تکنولوژی MAPS از جمله این سخنرانان هستند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://zanjan2016.jwef.ir/ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید