Performancing Metrics

دوست دارم مورینیو با منچستریونایتد قهرمان شود | اتاق خبر
کد خبر: 374647
تاریخ انتشار: 16 مهر 1395 - 07:02
دکو:
ستاره پیشین چلسی در اظهار نظری جالب ابراز امیدواری کرد ژوزه مورینیو بتواند با شیاطین سرخ قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد.

دکو فوتبالیست

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکو یکی از بازیکنانی است که علاقه زیادی به مورینیو دارد. او با این مربی پرتغالی توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را زمانی که در پورتو بازی می کرد به دست آورد.

دکو سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را دارد. او با کارلو آنچلوتی و فیلیپه اسکولاری در این تیم لندنی کار کرد و توانست قهرمانی در لیگ جزیره و جام حذفی را به دست آورد. این بازیکن برزیلی‌تبار به ستایش از ژوزه مورینیو پرداخت و گفت: مورینیو در هر تیمی که حضور داشته باشد، همه نگاه ها به سمت اوست. ژوزه یک مربی بسیار بزرگ و کاربلد است. منچستریونایتد به دنبال بازگشت به روزهای اوج است و مورینیو هم گزینه بسیار مناسبی برای این ماموریت بزرگ به شمار می آید.

دکو که سابقه حضور در بارسلونا را هم دارد، در ادامه نیز اظهار کرد: رقابت در لیگ برتر انگلیس بسیار تنگاتنگ است. منچستریونایتد بازیکنان بزرگی جذب کرده است اما آنها به زمان نیاز دارند. تیم مورینیو بازی به بازی بهتر خواهد شد. انتظارات از منچستریونایتد بسیار بالا رفته است. آنها هزینه زیادی کردند و هواداران منتظر جام هستند. دوست دارم مورینیو با منچستریونایتد هم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

ستاره سال‌های نه‌چندان دور چلسی درباره آنتونیو کونته که از ابتدای فصل جاری هدایت شیرهای لندن را بدست گرفته است نیز گفت: کونته از آن دست مربیانی است که توانایی های بسیار بالایی دارد و این را به خوبی ثابت کرده است. او می تواند در چلسی هم موفق باشد. کونته توانست تغییرات اساسی در یوونتوس به وجود آورد و این تیم را به قدرت نخست فوتبال ایتالیا تبدیل کند. هرچند کار کردن در لیگ جزیره سخت است اما کونته می تواند در چلسی هم موفق باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید