Performancing Metrics

از حرفهای بازیکن کره ناراحت شدم | اتاق خبر
کد خبر: 375481
تاریخ انتشار: 20 مهر 1395 - 23:57
دژاگه:
اشکان دژاگه در نشست خبری پیش از دیدار ایران و کره جنوبی حاضر شد.

کارلوس کی‌روش

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هافبک تهاجمی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در این نشست ، گفت‌: بازی بسیار مهمی است. دیدارهای قبلی ما در مقابل کره قشنگ و زیبا بود. می دانیم که کره تیم خوبی دارد و از بازیکنانی استفاده می‌کند که در اروپا بازی می‌کنند. تیم ما هم تا به امروز خوب کار کرده است. ان‌شاء‌الله فردا سه امتیاز بازی را بگیریم و با کمک تماشاگران بتوانیم این بازی را ببریم. ما به این سه امتیاز احتیاج داریم.

دژاگه در ادامه ‌اضافه کرد: ما تا به حال چندین و چند بازی مقابل کره جنوبی انجام داده‌ایم که بازی‌های زیبایی بودند. کره‌ای‌ها تیم خوب و قابل احترامی هستند که چند بازیکن در اروپا دارند، اما ما هم در این مدت تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و آماده بازی فردا هستیم.

دژاگه درباره مصاحبه یکی از بازیکنان کره که پیش از این با او در ولفسبورگ هم بازی بوده و علیه ایران صحبت کرده است، هم خاطر نشان کرد: من این مصاحبه را دیده ام و واقعا ناراحت شدم. با این بازیکن چندین سال در ولفسبورگ هم بازی بودم و مشکلی با هم نداشتیم. دوستان خوبی محسوب می شدیم و حتی یکی، دو بار هم  با هم بیرون رفته ایم. نمی دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح کرده است. امیدوارم که فردا سه امتیاز بازی را بگیریم و نشان دهیم  که هواداران خوبی داریم.

همچنین رضا قوچان‌نژاد ، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران گفت‌: بازی سختی خواهد بود. درست است که نتایج خوبی داشته‌ایم، اما همه آنها گذشته است. مهم بازی فردا است و امیدوارم که سه امتیاز را در خانه نگه داریم. مطمئنم که شور حسینی به ما کمک خواهد کرد.

او درباره مصاحبه بازیکن  کره‌ای علیه ایران هم ، گفت‌: این موضوع بی احترامی به ما محسوب می‌شد. درست است که آنها نظرشان را گفته‌اند و آزاد هستند هر چه که می‌خواهند بگویند، اما این مساله هیچ ارتباطی به فوتبال نداشت و به مردم ایران توهین کرد. اصلا جایش نبود که در اینجا صحبت کند.

قوچان‌نژاد ادامه‌ داد: ما تیم کاملا آماده هستیم. اردوی خوبی را پشت سر گذاشته ایم ، اما به کره‌ای ‌ها هم احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمرکزمان بر روی بازی است و خوشحالیم که برای بازی فردا مصدومی نداریم. مطمئنا فردا همه با هم تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم. درست است که در بازی‌های قبلی پیروز شدیم، اما بازی فردا مهم است و امیدوارم که سه امتیاز این بازی را بگیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید