Performancing Metrics

بازیکن کره‌جنوبی راه اشتباه سرمربی پیشین چشم بادامی‌ها را رفت! | اتاق خبر
کد خبر: 375503
تاریخ انتشار: 21 مهر 1395 - 10:43
نحوه ورود کره ایها به تهران و مصاحبه هایی که علیه ایران انجام دادند نشان می دهد که بازی روز سه شنبه حال و هوای خاصی خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کره‌ای‌ها در شش بازی اخیر ۴ باخت دارند و دو تساوی مقابل فوتبال ایران. این نتایج هر کسی را می تواند دیوانه کند و مشت هر کسی را بسته نگه دارد اما به نظر می‌رسد آنها در حال خدمت کردن به رگ گردن ایرانی ها هستند تا نشان دادن اتحاد خودشان.

این بازی انگار قصه دیگری دارد، انگار به اندازه جام جهانی مهم شده است، انگار باید رفت و جنگید و دعوا کرد. کی روش هم جنگ روانی را بلد است، احتمالا عکس مشت های گره کرده کره ای ها را در همان فرودگاه سئول تکثیر کرده و در اردو پخش کرده است، مثل مرتبه قبل که عکس مربی کره ای را روی پیراهن خودش زده بود تا مدام یادآوری کند که مربی کره ای مصاحبه کرده و گفته که از ایرانی ها بدش می آید.

حالا یکی از بازیکنان همان مسیری را می رود که «چوی کانگ لی» رفت او هم از ایرانی ها خوشش نمی آمد، حالا «کوجائه چول» هم چنین کرده است و این بار مردم تهران را نامهربان و ناراحت معرفی کرده است. او همان راه سرمربی پیشین کره را رفت که با مشت کی‌روش و بازیکنان تیم ملی در سئول استعفا داد و رفت.

کره ای ها یک اشتباه را دوبار تکرار کرده اند، حالا بازیکنان ایران دلایلی بیشتر از جام جهانی برای مبارزه در میدان خواهند داشت، کی روش هم از این اشتباه نمی گذرد و آن را بارها در اردو تکرار می کند.

جنگ مغلوبه شده است، نینجاها آمده اند اما اینطرف هم شیر بچه های بیشه ایران نشسته اند. آنها حالا کمی ناراحت تر از آن هستند که بازیکن کره ای توصیف کرده بود، جنگ شروع می‌شود، تا سه شنبه عصر راهی نیست.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید