Performancing Metrics

اشکانی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فرنگی بود | اتاق خبر
کد خبر: 375726
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 03:40
بیابانگرد:
دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه اشکانی بواسطه سرمربیگری در رده نوجوانان بخوبی با قوانین روز دنیا آشناست گفت: او شایستگی بدست گرفتن سرمربیگری تیم ملی را داشته است.

اتاق خبر: افشین بیابانگرد درباره سرمربیگری علی اشکانی در تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد:اشکانی زمانی که کشتی می‌گرفت یکی از بهترن و فنی ترین کشتی‌گیران ایران بود که به عناوین جهانی نیز رسید. علاوه بر این وی در عرصه مربیگری نیز یکی از بهترین‌ مربیان ایران به شمار می‌رود که توانست تیم ملی نوجوانان را به عنوان قهرمانی جهان برساند.

دارنده مدال برنز جهان افزود: البته مربیان بزرگی در کشتی فرنگی ایران حضور دارند که توانایی‌های زیادی دارند اما به اعتقاد من فدراسیون کشتی نگاه بلند مدت دارد و قطعا پس از بررسی‌های زیاد و مشاهده توانایی‌های افراد مختلف، اشکانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده است.

وی اشکانی را شایسته سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی دانست و گفت:در 10 روز که در نخستین اردوی تیم ملی حضور داشتم تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر او برگزار کردیم و آمادگی بدنی‌ام نسبت به قبل از اردو رشد بسیار خوبی داشت که این موضوع بیانگر تمرینات خوب کادر فنی تیم ملی است.

فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه اشکانی بواسطه سرمربیگری در رده نوجوانان، آشنایی بسیار خوبی با قوانین روز دنیا دارد تصریح کرد: لازم است با توجه به تغییر قوانین در کشتی فرنگی بیشتر تمرکزمان را بر روی حالت سرپا و اجرای فن در این حالت قرار دهیم که اشکانی خود یکی از بهترین کشتی‌گیران در اجرای فنون سرپا بوده و اجرای تمرینات بر اساس قوانین روز کشتی را مبنای کار خود قرار داده است.

بیابانگرد در ادامه درباره آخرین وضعیت خود در صورت حضور در مسابقات جهانی مجارستان خاطرنشان کرد: خدا را شکر اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و حدود 60 تا 70 درصد آمادگی بدنی دارم و قرار است کادر فنی پس از بررسی دقیق شرایطم نسبت به این موضوع اظهار نظر کند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید