Performancing Metrics

لرستان پایلوت طرح استعلام میان دستگاهی شد | اتاق خبر
کد خبر: 376080
تاریخ انتشار: 26 مهر 1395 - 20:10
مدیرکل پست لرستان گفت: در اجرای طرح ملی مکان یابی استاندارد که به پروژه GNAF یا استعلام میان دستگاهی معروف است این استان به عنوان آزمونه (پایلوت) اجرای این طرح در کشور انتخاب شده است.

اتاق خبر:حاتم سلیمانی روز یکشنبه در نشست تقدیر از کارکنان پست استان که به مناسبت هفته جهانی پست برگزار شد افزود: اجرای طرح ملی مکان یابی استاندارد که بطور همزمان در سراسر کشور درحال انجام است در استان لرستان در بخش نقطه گذاری مکانی به پبشرفت 90 درصد رسیده است.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح تمام دستگاه های اجرایی موظف به ارایه خدمات بر اساس کد ملی و کد 10 رقمی پستی بوده و تمامی دفاتر ثبت اسناد و املاک نیز موظف به درج اطلاعات مکانی در ارایه فعالیت های خود هستند.
به گفته وی در راستای اجرای بهتر این طرح ملی، سامانه سیماک (سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) در این استان راه اندازی شده است.
سلیمانی همچنین گفت: هم اکنون مدیریت مکانی ملی و استعلام میان دستگاهی که در اساسنامه جدید شرکت ملی پست مورد توجه قرار گرفته به عنوان یکی از طرح های اولویت دار در اقتصاد مقاومتی مصوب شده است.
.وی اضافه کرد: در اساسنامه جدید شرکت ملی پست هر چیز قابل ارسال فیزیکی یا مجازی، اسناد و مدارک، اعم از نوشته های چاپی دست نوشته یا الکترونیک، کالا، اشیا ، اوراق و حواله های مالی ، ابلاغیه ها و اطلاعیه ها خدمات شهری از قبیل قبوض آب و برق و گاز ، تلفن ثابت و سیار و عوارض شهرداری که دارای نشانی فرستنده یا گیرنده است به عنوان خدمات پست محسوب می شود.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید