Performancing Metrics

کاپیتان لیورپول به دنبال انتقام از مورینیو | اتاق خبر
کد خبر: 376299
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 19:51
جوردن هندرسون می‌خواهد انتقام پیروزی مورینیو با چلسی و از بین رفتن شانس قهرمانی قرمزها را در بازی امشب از این مربی پرتغالی بگیرد.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، ‌ لیورپول و منچستریونایتد امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در هفته‌ هشتم لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت. جوردن هندرسون هنوز شکست برابر تیم ژوزه مورینیو در فصل 14-2013 را به یاد دارد و می‌خواهد انتقام این شکست را از تیم جدید مورینیو بگیرد. در بازی معروف، چلسی با مورینیو به آنفیلد رفت و توانست با دو گل لیورپول را شکست بدهد. در دیداری که همه لیز خوردن استیون جرارد، کاپیتان وقت لیورپول را در آن به یاد دارند. در آن دیدار، مورینیو بارها در کنار زمین با حرکات خود هواداران لیورپول را تحریک کرد و همان شکست نیز باعث شد قرمزها با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی قهرمانی را از دست بدهند.

هندرسون پیش از بازی برابر منچستریونایتد در این زمینه اظهار کرد: هیچ وقت  بازی با چلسی را در فصل 14 – 2013 را فراموش نمی‌کنم. برای قهرمانی آماده شده بودیم و همه چیز قبل از مسابقه بوی پیروزی و برد می داد اما به یکباره همه چیز عوض شد. هنوز دیدن آن بازی برایم دشوار است. خیلی تمرین کردیم ولی چلسی نمایش کندی داشت و بازی ما را کند می‌کرد. ژوزه خیلی هوش به خرج داد تا سبک فوتبالی را تیمش نشان بدهد که باعث شود ما در این مسابقه شکست بخوریم. هواداران باورشان نمی‌شد که ما این دیدار را باختیم چون تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی برای گل داشتیم. هیچ وقت آن بازی را فراموش نخواهم کرد و یک خاطره تلخ همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند.

کاپیتان لیورپول در ادامه ‌اضافه کرد: مورینیو از نظر تاکتیکی مربی خوبی است و در آن بازی معروف نیز این مساله را به خوبی نشان داد. او مربی کلاس جهانی است و در هر باشگاهی که رفته این موضوع را به خوبی نشان داده است ولی ما می‌خواهیم انتقام آن بازی را از او بگیریم و بتوانیم یونایتد را در آنفیلد شکست بدهیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید