Performancing Metrics

مهاجری: ما و سیاه‌جامگان ضعیف‌ترین سخت‌افزار را در میان لیگ‌برتری‌ها داریم | اتاق خبر
کد خبر: 376494
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 13:05
حقیقی ۹۰ دقیقه‌ای شود جذبش می‌کنیم
سرمربی پدیده خراسان گفت: با حقیقی صحبت کرده‌ام و قرار بر این شده که زمانی با وی قرارداد ببندیم که بتواند ۹۰ دقیقه کامل در میدان باشد.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری باشگاه پدیده درباره تغییر مدیرعامل گفت: واقعیت این است که همه ما سعی می کنیم تا زمانی که در پستی حضور داریم تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم. باید از وطن خواه تشکر کنم. در بازه زمانی که من در پدیده هستم زحمات زیادی کشید که اگر آن زحمات نبود پدیده به مشکلات زیاد دچار می‌شد. برگی زر انسان باهوشی است و تجربه فراوانی دارد.

مهاجری خاطرنشان کرد: باید منیت‌ها را کنار بگذاریم زیرا در فضای رفاقت و یکدلی است که می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

وی افزود: شک نکنید که این تیم موفق می‌شود، به خودم، کادرم و بازیکنانم ایمان دارم و اگر نتوانیم به عنوانی که در خور شان پدیده است دست یابیم، خودم را نمی‌بخشم.

مهاجری در رابطه با جذب رضا حقیقی گفت: با حقیقی صحبت کردم و به وی گفتم که زمانی قرارداد می‌بندیم که بتواند ۹۰ دقیقه کامل در خدمت تیم باشد. منتظریم تا این بازیکن به آمادگی دست یابد. دو جای خالی در بزرگسال و ۳ جای خالی در لیست امید و زیر ۲۳ داریم که قطعا در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده خواهیم‌ کرد.

وی افزود: امیدوارم همه تلاش کنیم و بتوانیم از فوتبال خراسان دفاع کنیم. موفقیت به نام فرد نوشته نمی شود بلکه به نام تیم است. ما و سیاه جامگان ضعیف ترین سخت‌افزار را میان تیم های لیگ برتر داریم.

سرمربی پدیده خراسان تصریح کرد: متاسفانه از حداقل ها محروم هستیم. استادیومی مثل امام رضا(ع) داریم ولی از استفاده آن محروم هستیم. به خودم، تیمم و مجموعه ام ایمان دارم ولی بدانید که به لطف خدا و تلاش مجموعه ما به جایگاه بهتری خواهیم رسید.

مهاجری افزود: از بازیکنان خارجی تیمم نیز رضایت کامل دارم. سوبا هر روز بهتر از قبل می‌شود اما متاسفانه واتو با توجه به اینکه مسافرت‌های زیادی دارد و باید به تیم ملی کشورش کمک کند، تمرکزش را از دست‌داده‌است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید