Performancing Metrics

فناوری خط دروازه به کمک تاتنهام آمد + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 376703
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 15:08
در دیدار بایرلورکوزن و تاتنهام فناوری خط دروازه به کمک داور آمد و مشخص شد توپ خاویر هرناندس وارد دروازه اسپرز نشده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در حالی که هنوز درباره استفاده از فناوری خط دروازه در فوتبال حرف و حدیث های زیادی وجود دارد، این فناوری بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به کمک داور مسابقه آمد و باعث شد تصمیم درستی گرفته شود.

در جریان دیدار دو تیم بایرلورکوزن و تاتنهام که با تساوی بدون گل در ورزشگاه بای آره نا به پایان رسید، خاویر هرناندس در یک صحنه در مقابل دروازه تقریبا خالی تاتنهام قرار گرفت ولی شوت او به طور کامل از خط دروازه رد نشد و با هوشیاری و عملکرد خوب هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام برگشت داده شد. تصاویر تلویزیونی نشان داد که 78 درصد توپ از خط عبور کرده و فناوری خط دروازه به خوبی نشان داد که ضربه مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن وارد دروازه تاتنهام نشده است. 

از سیو لوریس در شبکه های اجتماعی به عنوان بهترین سیو این فصل فوتبال اروپا یاد شده است تا دروازه بان فرانسوی تاتنهام بار دیگر ارزش هایش را به رخ بکشد.

فناوری خط دروازه که مدتی است در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده قرار گرفته است، تاکنون کارآیی موفقیت آمیزی داشته و به نظر می‌رسد باید منتظر استفاده بیشتر از این فناوری در سایر لیگ های دنیا و فراگیر شدن آن نیز باشیم. 

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید