Performancing Metrics

پاکستان و افغانستان قادر به تامین امنیت خود نیستند | اتاق خبر
کد خبر: 376784
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 02:25
وزیر کشور در سراوان:
وزیر کشور گفت: مرزهای شرق کشور برای مسئولان کشور، دارای اهمیت بسیاری است زیرا دو کشور پاکستان و افغانستان قادر نیستند امنیت خود را تأمین کنند.

اتاق خبر: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در دیدار با علما و معتمدان سراوان با بیان اینکه مذاکراتی در زمینه‌های مختلف با دو کشور افغانستان و پاکستان داشته است، خاطرنشان کرد: آن‌ها در تمامی مذاکرات اذعان داشتند که با توجه به شرایط امنیتی داخلی و مسائل مالی، نمی‌توانند وظایف خود را انجام دهند.

وزیر کشور، بر توانمند کردن مردم مناطق مرزی در راستای مستحکم و استوار کردن مرزها تأکید کرد و افزود: متأسفانه مناطق مرزی ما در سراسر کشور به‌ویژه در منطقه سیستان و بلوچستان در یک عقب‌افتادگی تاریخی به سر می‌برند.

وی شهرستان سراوان را به عنوان یک پایلوت در اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان معرفی کرد و گفت: با داشتن وحدت و یک‌پارچگی در امنیت، توسعه و پیشرف کشور، باید در بین کشورهای اسلامی الگو قرار بگیریم.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: آنچه که در سوریه، عراق و یمن شاهد هستیم، ملت‌های مسلمان بیشترین ضرر را کرده‌اند و تنها جایی که از این مسائل بیشترین سوءاستفاده را کرده است، رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: ما نباید بگذاریم آمریکا، صهیونیسم و قدرت‌های بزرگ در منطقه اختلاف ایجاد کنند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید