Performancing Metrics

۴۴۰۰ تن قیر رایگان به روستاهای استان سمنان اختصاص یافت | اتاق خبر
کد خبر: 376903
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 17:30
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در حالی از اختصاص چهار هزار و ۴۰۰ تن قیر رایگان به روستاهای استان خبر داد که این میزان در سال گذشته معادل پنج هزار و ۷۰۰ تن بوده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مجید ملکی شامگاه پنج شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی و امیرآباد دامغان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان و نماینده مردم دامغان در مجلس به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: توزیع قیر رایگان به روستاها در راستای اجرای بند (د) تبصره یک قانون برنامه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری بخشداری ها، شوراهای اسلامی و دهیاران انجام می شود.  

وی با یادآوری اینکه سال گذشته پنج هزار و ۷۰۰ تن سهمیه قیر رایگان روستاهای استان سمنان بود، افزود: از این مقدار دو هزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان سهم روستاهی شهرستان دامغان بود که ۱۹ روستای بخش مرکزی و امیر آباد این شهرستان با پیگیری بنیاد مسکن استان آسفالت شدند.  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان همچنین به اختصاص ۵۰۰ تن قیر رایگان طی سال گذشته به دو شهر دیباج و امیریه از محل سهمیه این نهاد اشاره داشت و افزود: عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی معابر ۲۲ روستای دامغان از محل اعتبارات استانی و تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.  

ملکی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران استان باید در جذب قیر رایگان تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: این اداره کل آماده همکاری در اجرای طرح های عمرانی روستایی است و در بحث تامین قیر آسفالت معابر مشکلی ندارد.  

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و امیرآباد نیز گزارشی از آخرین اقدمات و فعالیت های انجام شده در بحث آسفالت روستاهای تحت پوشش خود ارائه و خواستار اختصاص سهمیه بیشتر قیر رایگان شدند.  

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید