Performancing Metrics

آرامش و آسایش بیشتر جامعه هدف تغییرات دولت است | اتاق خبر
کد خبر: 376951
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 23:58
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در یادداشتی نوشت: تجدید قوای دولت یک ضرورت مستمر است و هیچ هدفی جز آرامش و آسایش بیشتر جامعه، اعمال اقتدار ملی و تقویت مدیریت کشور ندارد؛ این رویکردی ارزشمنداست.

اتاق خبر: معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در یادداشتی در توییتر خود نوشت:

* مدیریت کلان کشور این روزها با تحولاتی در راستای تجدید قوای دولت برای خدمت بیشتر و بهتر توام بود و برخی از دوستان جای خود را به افرادی تازه نفس دادند.

* این تحول نشان داد دکتر روحانی هرگاه مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد، مهم آن است که تحولات منطبق برضرورت ها است.

* ملت ایران شریف و بزرگوار است، پیشرفت آن واجب و فرصت‌ها تمر مر السحاب، لذا ارزش نهادن به دغدغه‌ها و لحظه لحظه‌های حیات ملی همان صداقت دولت با ملت است.

* توجه افزون‌تر به افتخار آفرینی میادین فرا ملی و توانایی‌های حوزه ورزش‌های فوتبال، فوتسال، والیبال و ...و زیرساخت‌های ورزش‌های جمعی یک ضرورت ملی است.

* قانون مداری و حفظ اقتدار دولت در عرصه فرهنگ یک ضرورت است. تفاوت دیدگاه‌ها امری پسندیده است، گام‌های دولت در این حوزه از همان آغاز استوار بوده است.

* آرامش و ثبات در عین پیشرفت در امر آموزش و پرورش نیز یک ضرورت ملی است، فرهنگیان و دانش آموزان نباید نگران آینده خود باشند، آنان سرمایه‌های کشورند.

* تجدید قوای دولت یک ضرورت مستمر است و هیچ هدفی جز آرامش و آسایش بیشتر جامعه، اعمال اقتدار ملی و تقویت مدیریت کشور ندارد؛ این رویکردی ارزشمنداست.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید