Performancing Metrics

راموس شایسته دریافت دستمزد بیشتری است | اتاق خبر
کد خبر: 376974
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 03:31
پرس:
رییس باشگاه رئال‌ مادرید معتقد است مدافع اسپانیایی تیم شایسته دریافت دستمزد بیشتری است.

فلورنتینو پرس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فلورنتینو پرس، در جلسه‌ای که با اعضای باشگاه داشت درباره موضوعاتی همچون تمدید قرارداد سرخیو راموس، حذف از کوپا دل ری در سال گذشته، قرار دارد باشگاه با آدیداس و دیگر مسائل صحبت کرد. رییس باشگاه رئال‌ مادرید درباره قرارداد با آدیداس، اظهار کرد: هنوز به پایان قراردادمان چند سال باقی‌ مانده است. پس از آن باید بهترین گزینه را برای آینده باشگاه در نظر بگیرم، اما فکر می‌کنم دوباره با آدیداس قرارداد امضا کنیم. اکنون بهترین قرارداد را در جهان داریم.

رئال‌ مادرید سال گذشته به علت استفاده از دنیس چرشیف محروم از کوپا دل ری حذف شد. پرس در این باره گفت‌: اتفاق مضحکی بود. واقعا خجالت زده شدم. این اتفاق تقصیر باشگاه نبود، مقصر فدراسیون بود. باید محروم بودن چریشف را به ما اطلاع می‌دادند. اتفاق خیلی عجیبی بود و در آینده اتفاقی مشابه این چنینی نخواهد افتاد چون از این پس به بازیکنان محروم توجه خواهد شد.

راموس، مدافع رئال‌ مادرید برای تمدید قراردادش خواستار افزایش ارزش آن شد. رییس باشگاه مادرید در این رابطه گفت‌: راموس حق دارد. او سال‌های زیادی در این باشگاه حضور داشته و شایسته دریافت چنین دستمزدی است. او کاپیتان تیم و بازیکن فوق‌العاده‌ای است. همچنین الگویی برای دیگر بازیکنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید