Performancing Metrics

کاهش 50 درصدی ورود کالای قاچاق به کشور | اتاق خبر
کد خبر: 377007
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 08:29
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: واردات قاچاق به کشور 50 درصد کاهش یافت.

کالای قاچاق

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، «علی پیرفلک» در جلسه شورای اداری سیمرغ با اعلام این‌که با تأکیدات مقام معظم رهبری و اقدامات دولت، واردات قاچاق به کشور 50 درصد کاهش یافت، اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران همواره ناکام مانده است.

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی همواره با توطئه‌های بسیاری مواجه بوده است، افزود: حمله نظامی هیچ‌گاه در برابر ایران گزینه خوبی نبوده  از این‌رو دشمن تصمیم گرفته است از بخش فرهنگی و اقتصادی به کشور ضربه بزند.

پیرفلک با تأکید بر این‌که تصمیم دشمنان بر هدف قرار دادن فرهنگ و اقتصاد نظام جمهوری اسلامی‌ایران نیز باید ناکام بماند، تصریح کرد: توطئه دشمن در حوزه فرهنگ به‌علت ریشه داشتن عشق به اهل بیت ناکام ماند.

وی گفت: در حوزه اقتصاد نیز با تحریم‌های همه جانبه بازهم با عملکرد خوب دستگاه دیپلماسی کشور با هدایت مقام‌معظم رهبری شکست را برای دشمن رقم زد.

پیرفلک قرار گرفتن ایران بین کشورهایی‌که با چالش‌های امنیتی و سیاسی و اقتصادی  روبرو هستند را علت تاخت و تاز قاچاقچیان در مرزهای این کشور دانست و افزود: این افراد آگاهانه و سازمان‌یافته و برخی ناآگاهانه و به قصد کسب درآمد به اقتصاد کشور آسیب می‌رسانند.

وی در ادامه با بیان راهبردهای اقتصادی مقاومتی پدیده قاچاق را در نقطه مقابل این راهبردها دانست و گفت: توجه به تولید ملی و راهبردهای حمایت از آن می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

این مسئول با اشاره به این‌که در شهرستان سیمرغ نیز در حوزه گشت و نظارت بر کالای قاچاق بسیار خوب عمل شد و جزو شهرستان‌های موفق استان بوده است، یادآور شد: در این شهرستان تعداد بسیار زیادی کالای قاچاق در حوزه لاستیک، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید