Performancing Metrics

بازی با ماشین‌سازی بسیار سنگین بود | اتاق خبر
کد خبر: 377016
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 10:09
دست‌نشان:
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی بسیار سنگین بود.

دست نشان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار با ماشین‌سازی تبریز با عذرخواهی بابت عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: واقعاً بازی بسیار سنگین بود و نمی‌توان گفت که نیمه اول هم چنگی به دل نزد. به هر حال حریف نیز از بازیکنانی با تجربه بالا برخوردار بود که در کار دفاعی نیز قوی بودند. همچنین برخی از بازیکنان این تیم سابقه حضور در جام جهانی را هم داشتند و از نظر فیزیکی نیز بسیار خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: باید به جوانان ما حق دهید تا بتوانند روز به روز به شرایط بهتری دست پیدا کنند. آن‌ها در نیمه دوم با شناخت بهتری از تیم ماشین‌سازی تبریز به این باور رسیدند که می‌توانند به نتیجه لازم دست پیدا کنند و زیبا هم فوتبال بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما می‌توانستیم در این دیدار به دو سه گل دیگر نیز دست پیدا کنیم و باید بگویم حریفمان از همه نظر و از نظر مالی، امکاناتی و بازیکن از تیم ما سرتر بود اما بازیکنان ما به عشق تیم و مردم آبادان بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم در طول زمان نیز ضعف‌های فنی‌مان را از بین ببریم.

وی عنوان کرد: در دو بازی گذشته تمرکز لازم را برای کنترل بازی نداشتیم ولی امروز بازیکنانم محکم در خط دفاعی عمل کردند و فوتبال زیبایی هم ارائه دادند. به هر حال کار زمان می‌برد و این بازیکنان باید مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید