Performancing Metrics

از داربی دارا و ندار مازندران تا تقابل مایلی‌کهن با میثاقیان | اتاق خبر
کد خبر: 377140
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 01:12
هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان، قرار است یکشنبه دوم آبان برگزار شود. بازی‌های این هفته به گونه‌ای است که می‌تواند اوضاع بالای جدول را پیچیده‌تر کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران (آزادگان)، ۵ تیم نخست جدول رقابت تنگاتنگی با هم دارند. فاصله بین تیم پنجم جدول رده بندی یعنی ملوان با تیم نخست، سپیدرود تنها ۳ امتیاز است. این در حالی است که دیدارهای این هفته به گونه‌ای است که پتانسیل پیچیده کردن معادلات بالای جدول را دارد.

نساجی مازندران – خونه به خونه بابل ؛ داربی "دارا و ندار"

در مهم‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، داربی استان مازندران بین نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل برگزار می‌شود. هفته گذشته، شاگردان علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه بهترین استفاده را از عدم نتیجه گیری دیگر مدعیان کردند و توانستند با بردی قاطع مقابل نفت مسجد سلیمان خودشان را به رده دوم جدول رده‌بندی برسانند تا پس از گذشته ۱۱ هفته، خونه به خونه خود را بین مدعیان ببییند.

در سوی دیگر نساجی قرار دارد که هفته گذشته پس از ۸ هفته بی شکستی، در مقابل دیگر مدعی صعود به لیگ برتر یعنی ملوان بندر انزلی با ۱ گل شکست خورد. پس از این باخت، شاگردان محمود فکری در جایگاه ششم قرار گرفتند.

باید دید نتیجه این داربی که بین ۲ تیمی است که اصلا از لحاظ مالی قابل قیاس با هم نیستند، چه می‌شود. در یک سوی میدان نساجی قائم شهری قرار دارد که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در سوی دیگر خونه به خونه با تیمی پرمهره و بدون مشکل مالی قرار دارد. در کل می‌توان گفت که این داربی، مصاف دارا و ندار است.

راه آهن یزدان – سپیدرود رشت؛ مسیر سخت سپیدرود برای صدرنشینی

راه آهن یزدان که این هفته میزبان تیم صدرنشین سپیدرود رشت است، پس از باخت سنگین ۶ بر صفر در مقابل خونه به خونه بابل، توانست در ۲ هفته بعدی با نتایج خوبی که گرفت، دوباره خود را به جمع مدعیان نزدیک کند. شاگردان پاشازاده هفته گذشته توانستند تیم پارس جنوبی جم را با ۲ گل شکست دهند.

در مقابل شاگردان علی نظرمحمدی قرار دارند که هفته گذشته مقابل فولاد یزد متحول شده متوقف شدند ولی با توجه به فرصت سوزی رقیبانش باز هم در صدر جدول باقی ماندند. این تیم با توجه به شارژ مالی‌ای که حسین هدایتی برای آنها انجام داده، از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند. دقیقا برعکس راه‌آهنی‌ها که از ابتدای فصل هیچ دریافتی‌ای نداشته‌اند.

پیش از این دیدار مهدی پاشازاده عنوان کرده بود که بدون توجه به جایگاه تیم سپیدرود می‌خواهد با توانایی‌های فنی تیمش، شاگردان نظرمحمدی را تحت تاثیر قرار دهد. با این اوصاف می‌توانیم امیدوار به یک بازی زیبا از ۲ تیم باشیم.

ملوان بندر انزلی – بادران تهران؛ تقابل مایلی‌کهن با میثاقیان

ملوان و بادران از جمله تیم هایی بودند که هفته گذشته از عدم نتیجه ۳ تیم بالای جدول استفاده کردند و خودشان را به جمع مدعیان صعود رساندند، مخصوصا یاران محمد مایلی کهن که توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با یک گل تیم نساجی قائم شهر را شکست دهند. ملوان با این برد هم امتیاز با گل گهر سیرجان در جایگاه پنجم قرار گرفت و هوادارانش را امیدوار کرد تا شاهد حضور دوباره نماینده انزلی در لیگ برتر باشند.

تیم اکبر میثاقیان هم هفته گذشته توانست با ۱ گل تیم بحران زده فجرسپاسی شیراز را شکست دهد. ابن پیروزی بادرانی‌ها مسبب این شد که اخباری مبنی بر حضور دوباره غلامحسین پیروانی روی نیمکت فجر به گوش برسد.

گل گهر سیرجان – استقلال اهواز؛ شانس وینگو برای خروج از بحران

گل گهر سیرجان با نتایج بدی که در ۲ هفته اخیر گرفته، هم صدر جدول را از دست داده و هم دیگر بین ۳ تیم ابتدای جدول دیده نمی‌شود.

آنها هفته گذشته در مقابل تیم پایین جدولی مس رفسنجان با ۳ گل تن به شکست دادند تا تردیدهایی در مورد این تیم بوجود بیاید. آنها هفته قبلش هم در مقابل بادران با ۲ گل شکست خوردند. تیمی که تا هفته نهم نباخته بود، ۲ هفته پیاپی در مقابل حریفانش بازنده شد. با ادامه این نتایج شاید آنها به هدفشان که قرار گرفتن بین ۵ تیم نخست جدول است، نرسند.

البته بخت با گل گهری ها یار بوده و این هفته با تیم قعر جدولی استقلال اهواز دیدار دارند. این دیدار می‌تواند به آنها کمک کند تا از بحرانی که در این ۲ هفته به آن دچار شده اند فائق آیند.

اکسین البرز – مس رفسنجان؛ فیروز بدنبال فرصتی برای صدرنشینی

اکسین البرز در ۲ هفته اخیر ۲ بار شانس صدرنشینی را از دست داده است. آنها اگر ۱ بازی از ۲ بازی آخرشان را با پیروزی از زمین بازی خارج می‌شدند، می‌توانستند با توجه به عدم نتیجه گیری سپیدرود به صدر جدول برسند که این فرصت طلایی را از دست دادند. شاگردان فیروز کریمی با باخت ۱ بر صفری که مقابل آلومینیوم اراک متحمل شدند ، نه تنها فرصت صدرنشینی را از دست دادند، بلکه جایگاه دومی خودشان را به خونه به خونه بابل تقدیم کردند.

البته اکسین این هفته هم کار آسانی ندارد و باید مقابل مس رفسنجان قرار بگیرند. یاران میشو کریستوچوویچ هفته گذشته با ۳ گل تیم مدعی گل گهر سیرجان را شکست دادند. آنها به پشتوانه این پیروزی خوب با روحیه‌ای مضاعف به مصاف اکسین می‌روند.

بازی های هفته یازدهم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

 نساجی مازندران - خونه به خونه مازندران- ساعت  ۱۴:۴۵-  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تورج حق وردی – حسین طالقانی – بابک عباسقلی زاده – مصطفی بینش – ناظر: بهرام مهرپیما

مس کرمان - فولادیزد- ساعت  ۱۵:۰۰-  ورزشگاه امام علی کرمان

حسین زمانی – محمدعلی پورمتقی – فرهاد فرهادپور – احمد موسوی – ناظر: حبیب اله شیرازی

 راه‌آهن تهران- سپیدرود رشت- ساعت  ۱۵:۰۰-  ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر تهران

روح اله شریفی – قهرمان نجفی – محمدرضا فتحی – مجید پورعلی – ناظر: محسن قهرمانی

ملوان بندرانزلی - بادران تهران- ساعت  ۱۵:۰۰-  ورزشگاه تختی انزلی

مهدی مرجان زاده – داریوش صابرمطلق – جعفر مهاجر – سعید شمس – ناظر: مسعود مرادی

فجرسپاسی شیراز - خیبر خرم‌آباد- ساعت  ۱۵:۰۰    -  ورزشگاه حافظیه شیراز

رضا عادل – حمید سبحانی – مهدی شفیعی – روح اله تیموری – ناظر: عبدالرسول استادزاده

 گل‌گهر سیرجان - استقلال اهواز- ساعت  ۱۵:۰۰    -  ورزشگاه اختصاصی گل گهرسیرجان

عقیل جهانبازی – محمدهاشمی نسب – حامد صفایی – جواد رحیم زاده – ناظر: رسول فروغی

 اکسین البرز - مس رفسنجان- ساعت  ۱۵:۰۰-  ورزشگاه انقلاب کرج

سعاد وفاپیشه – رحیم شاهین – علیرضا شهری – کمیل غلامی – ناظر: حسین نجاتی

ایرانجوان بوشهر- پارس جنوبی جم بوشهر- ساعت  ۱۵:۳۰-  ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

محمد ملکی – سجاد طوری – رضا قیم – رضا قاسمی – ناظر: حسین عسگری

نفت مسجدسلیمان - آلومینوم اراک- ساعت  ۱۵:۳۰-  ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

علی صفایی – جلیل شعرانی – امیر محمد داودزاده – علیرضا حیدرپناه – ناظر: رحیم مهرپیشه

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید