Performancing Metrics

خط و نشان دی‌بروین برای بارسلونا | اتاق خبر
کد خبر: 377142
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 01:24
ستاره بلژیکی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش در دیدار برگشت برابر بارسلونا به پیروزی خواهد رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچسترسیتی در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و شکست سنگینی را متحمل شد. فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر در شبی که اشتباه‌هات کابوس واری از خود به نمایش گذاشتند، با چهار گل برابر بارسلونا تن به شکست دادند تا سنگین ترین شکست خود را با هدایت پپ گواردیولا تجربه کنند.

کوین دی‌بروین در این زمینه گفت: چرا که نه؟ توان شکست دادن بارسلونا را داریم. چه بسا بعضی‌ها بگویند توان شکست دادن بارسلونا را نداریم ولی ما به چنین سخنانی توجهی نداریم. به توانایی های‌مان ایمان داریم و می توانیم بارسلونا را شکست بدهیم.

ستاره پیشین چلسی و ولفسبورگ که بهترین بازیکن سیتی در فصل جاری بوده است، در ادامه اظهار کرد: اطمینان دارم بارسلونا را در ورزشگاه خانگی شکست می دهیم. مردم این اختیار را دارند تا هر آنچه را که به آن معتقد هستند بر زبان بیاورند. به سبک بازی خود با گوراردیولا ادامه می دهیم. پیروزی‌های بزرگی در انتظارمان است.

دی‌بروین درباره شکست سنگین برابر بارسلونا گفت: در آن دیدار مستحق شکست. با این نتیجه سنگین نبودیم. بارسلونا چهار گل به ثمر رساند اما همه گل ها روی اشتباه‌هات ما بود. در آن دیدار اشتباه‌هات بسیار بدی داشتیم و آنها نهایت استفاده را بردند. با وجود این که با چهار گل بازی را واگذار کردیم اما بد بازی نکردیم. و می توانست نتیجه دیگری رقم بخورد. 

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید