Performancing Metrics

رونالدو یک ماه است در برنابئو گل نزده | اتاق خبر
کد خبر: 377150
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 02:57
آخرین باری که کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو گلزنی کرد به 38 روز پیش بازمی‌گردد و این مهاجم پرتغالی پس از آن در ورزشگاه خانگی موفق به گلزنی نشده است.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال‌ مادرید فردا (یکشنبه) میزبان اتلتیک بیلبائو است و هواداران مادریدی در سانتیاگو برنابئو منتظر گلزنی کریستیانو رونالدو هستند.

بیش از یک ماه از آخرین گلزنی مهاجم پرتغالی در این ورزشگاه می‌گذرد. او آخرین گلش را در برنابئو 14 سپتامبر برابر اسپورتینگ لیسبون به ثمر رسانده است. او توانست در این بازی گل تساوی را به ثمر برساند اما در لالیگا آخرین گلی که در برنابئو به ثمر رساند، به بازی برابر اوساسونا برمی‌گردد. رونالدو در این دیدار ‌در دقیقه پنج دروازه تیم مهمان را باز کرد.

او پس از آن تاریخ برابر تیم‌های ویارئال، ایبار در لالیگا و لژیا ورشو در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست گلزنی کند. 38 روز از آخرین گل مهاجم پرتغالی می گذرد. آخرین آمار بد رونالدو در این زمینه  به 22 آوریل (2 اردیبهشت) سال 2015 بازمی‌گردد. او تا نهم ماه می (19 اردیبهشت) بعد در سه بازی برابر اتلتیکو (لیگ قهرمانان اروپا)، آلمریا و والنسیا لالیگا گلزنی نکرد.

فردا رونالدو برابر اتلتیک بازی خواهد کرد، تیمی که 16 بار دروازه‌اش توسط مهاجم پرتغالی باز شده است. رونالدو این تعداد گل را در 14 بازی به ثمر رساند. 12 گل از این 16 گل در سانتیاگو برنابئو به ثمر رسیده است. همچنین مهاجم پرتغالی تاکنون دو بار برابر این تیم هت تریک کرده است و در فصل 12 – 2011 نیز دو بار برابر این تیم گلزنی کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید