Performancing Metrics

رونالدو خودش باعث پیشرفتش شد | اتاق خبر
کد خبر: 377159
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 04:17
فرگوسن:
سرمربی سابق منچستریونایتد معتقد است که نقش چندانی در پیشرفت کریستیانو رونالدو در این تیم نداشته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو که در منچستریونایتد شاگرد سر آلکس فرگوسن بود، توانست با پیشرفتی که در این تیم داشت تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان نسل خودش شود.

فرگوسن که در آلمان به سر می‌برد معتقد است نقش چندانی در پیشرفت رونالدو نداشته و این خود او بوده که توانسته در فوتبال پیشرفت کند و به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

او درباره پیشرفت کریستیانو رونالدو یکی از شاگردان خود گفت: رونالدو مثال خوبی از کسی است که خودش را ساخت و باعث پیشرفت خودش شد. برای من آسان است که بگویم بله من باعث پیشرفت رونالدو شدم ولی حقیقت این طور نیست. خیلی از مربیان ممکن است بگویند که من این بازیکن را پرورش دادم و به او پر و بال دادم ولی این خود رونالدو بود که باعث پیشرفتش شد. ما فقط ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار او قرار دادیم. تمرین‌های مداوم او و مسئولیت‌پذیری فوق‌العاده رونالدو بی‌نظیر بود. کمتر بازیکنی است که چنین مسئولیت‌پذیری داشته باشد. او بازیکن فوق‌العاده‌ای بود و توانست خودش را به جایگاه نخست برساند و بهترین بازیکن جهان شود.

فرگوسن ادامه داد: ما در یونایتد بازیکنانی مثل کانتونا، گیگز و اسکولز را داشتیم که همگی جزو بهترین شاگردان من بودند ولی رونالدو واقعا چیز دیگری بود و با همه فرق داشت و انصافا بهترین بازیکنی بود که من هدایت او را بر عهده داشتم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید