Performancing Metrics

اکبرپور: بازی مقابل سایپا بهترین نمایش استقلال بود | اتاق خبر
کد خبر: 377191
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 10:13
حتما باید شرارت کنیم تا پولمان را بگیریم؟
پیشکسوت استقلال معتقد است نمایش این تیم برابر سایپا بهترین عملکرد آبی‌ها در طول فصل بوده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا اکبرپور، در پاسخ به سوالی درباره مصاف استقلال و سایپا و ارزیابی‌اش از آن بازی گفت: استقلال یکی از بهترین نمایش های ممکن را برابر سایپا داشت. این بازی بهترین بازی آنها در طول فصل بود. استقلال در بازی‌های قبلی در نیمه دوم دچار افت می‌شد ولی این بازی دیدیم که نود دقیقه روبه جلو بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این بحث موافق است که هرگاه رحمتی روز خوبش باشد، استقلال شرایط خوبی دارد؟ عنوان کرد: رحمتی از بهترین دروازه‌بانان ایران است. او به نظر من گلر اول ایران است و حقش است که در تیم ملی باشد. البته یک بحث دیگری هم هست و آن هم اینکه تیمی مثل استقلال وقتی ۹۰ دقیقه حمله می‌کند، دو سه توپ روی دروازه‌اش می‌آید و اگر قرار باشد آن توپ‌ها هم گل شود، قطعا آن دروازه‌بان در حد استقلال نیست. دروازه بان استقلال باید همین گونه باشد و الان رحمتی در آمادگی کامل به سر می‌برد. او به تیمش روحیه می‌دهد و نقش مهمی در استقلال دارد. دروازه بان استقلال باید در حد این تیم باشد.

اکبرپور که سابقه بازی در ماشین‌سازی تبریز را هم دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: ماشین‌سازی تیمی است که من فوتبالم را در آنجا شروع کردم و از بچگی عاشق این تیم بودم. آرزویم این بود در این تیم بازی کنم و خوشحالم که از ماشین‌سازی به استقلال و تیم ملی رسیدم. خطیبی از دوستان خوب من است و نمی‌دانم که چرا در این هفته‌ها با ماشین‌سازی خوب نتیجه نگرفته است. من نمی‌دانم در داخل باشگاه ماشین‌سازی چه می‌گذرد و از نتایج این تیم خیلی ناراحتم.

او اضافه کرد: حیف است وقتی می‌بینیم تیمی مثل ماشین‌سازی بعد از مدتها به لیگ برتر آمده و اکنون در انتهای جدول است. ماشین‌سازی تیم اول تبریز بود و به دلایلی بعدها از تراکتور بیشتر حمایت شد و باید همین حمایت‌ها از ماشین‌سازی هم صورت بگیرد. ماشین‌سازی در این فصل خوب خرج کرده و مدیریت این باشگاه باید شرایط را حتما بررسی کند. من و امثال من از این تیم دور هستیم و نمی‌خواهیم حرفی بزنیم تا عده‌ای بگویند دنبال شیطنت کردن هستیم. امیدوارم که مشکل این تیم هم به زودی حل شود.

اکبرپور در پایان و در پاسخ به این سوال که ماجرای طلبش از استقلال به کجا انجامید، اظهار کرد: الان به دنبال این هستم تا بفهمم چگونه می‌توان از کمیته انضباطی شکایت کرد. به من گفتند ۵۰ هزار تومان به حساب بریز تا حقت را بگیریم، هنوز بعد از سه سال حقم را نگرفته‌ام و می‌خواهم ببینم اگر حقم را نمی‌دهند، حداقل ۵۰ هزار تومانم را پس بدهند (باخنده). از قدیم گفته‌اند که تا عرق کسی خشک نشده مزدش را بدهید، ما در این سال‌ها مدام عرق کردیم و عرقمان هم خشک شد ولی خبری از پول نشد. خوب نیست در کشور اسلامی اینگونه با آدم برخورد می‌کنند. آیا باید شیشه بشکنیم و شرارت کنیم تا پولمان را بگیریم؟ (باخنده)

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید