Performancing Metrics

به خطیبی تا نیم فصل فرصت بدهند | اتاق خبر
کد خبر: 377228
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 17:40
استاد اسدی:
پیشکسوت تیم ماشین‌سازی تبریز معتقد است که رسول خطیبی باید تا نیم فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی اکبر استاد اسدی پیشکسوت تیم ماشین‌سازی تبریز درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به قعرنشینی این تیم در لیگ برتر چیست، عنوان کرد: درست است که ماشین‌سازی بعد از بیست سال به لیگ برتر آمده و کم تجربه است ولی جای این تیم قعر جدول نیست. من نمی‌دانم در داخل این تیم چه می‌گذرد و مسئولان این تیم چه کار خواهند کرد ولی قطعا ادامه این روند کار آنها را سخت می‌کند. من الان یک هوادار برای این تیم محسوب می‌شوم و از نتایج این تیم ناراحتم. ماشین‌سازی بازیکنان خوبی دارد و خطیبی هرچه زودتر باید تیمش را جمع و جور کند. متاسفانه دفاع این تیم خیلی مشکل دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حرف و حدیث‌های مربوط به برکناری خطیبی چیست، عنوان کرد: خطیبی مربی جوانی است و نمی‌دانم چقدر این حرف‌ها صحت دارد. به هرحال این یک تصمیم مدیریتی است. اگر قرار است او را بردارند، باید یکی بهتر از او را بیاورند ولی من معتقدم که بهتر است به او تا نیم فصل فرصت دهند.

او که سابقه حضور در کادرفنی گسترش فولاد را هم دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: گسترش فولاد باید بهتر از این‌ها نتیجه می‌گرفت. آنها برعکس ماشین‌سازی چند سال است که در لیگ برتر هستند و به لحاظ بازیکن هم شرایط خوبی دارند. آنها برخلاف ماشین‌سازی امکانات خوبی دارند و می‌بینیم که ماشین سازی حتی زمین مسابقه‌اش هم معلوم نیست. امیدوارم گسترش فولاد سریعتر از این شرایط خارج شود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید