Performancing Metrics

در تعطیلات لیگ برای سیاه‌جامگان تصمیم می‌گیریم | اتاق خبر
کد خبر: 377396
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 12:45
عباسی:
مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: در تعطیلات لیگ بهترین تصمیم را برای تیم اتخاذ خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و سیاه جامگان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی در خصوص استعفای فرهاد کاظمی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در این چند هفته اخیر به وجود آمده بود، صبر کاظمی تمام شد و دیگر نتوانست در کنار تیم ما حضور داشته باشد.

وی افزود: قطعاً فقط مشکلات مالی باعث شد که فرهاد کاظمی از تیم جدا شود.

عباسی در خصوص استعفای رویانیان از هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان عنوان کرد: تا جایی که خبر داشتم رویانیان هیچ سمتی در باشگاه نداشته و فقط قصد کمک به تیم را داشت. وی نیز از جمع ما جدا شد. در حال حاضر تنها هستیم و تلاش خواهیم کرد که مشکلات را حل کنیم ولی متاسفانه دراین مدت که مشکلات برایمان به وجود آمد حتی یکی از مسئولین جویای حال ما نشد.

وی ادامه داد: وقتی مسولین استانی هیچ دلسوزی برای این تیم ندارند، چرا باید این مشکلات راتحمل کرد، با این وجود کار کردن کمی دشوار  است.

مالک باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: این تیم را از لیگ دو به لیگ برتر رساندم و توانستم برنامه پنج‌ساله‌ای را اجرایی کنم ولی متاسفانه به دلیل نبود نقدینگی و مشکلات اقتصادی در حال حاضر دیگر نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهم.

وی تصریح کرد: اگر کسی همین امروز پیشنهادی برای خرید این باشگاه بدهد وارد مذاکره خواهیم شد تا بهترین تصمیم را برای واگذاری باشگاه بگیریم.

عباسی خاطرنشان کرد: از روزی که به باشگاه آمدم یک ریال هم از کسی نگرفتم  و با تمام هزینه شخصی خود تیم را اداره کردم. امیدوارم در این تعطیلات بتوانیم تصمیم مناسبی را برای تیم اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترهای تیم بعد از این مشکلات کم‌لطفی‌های زیادی کردند که همین موضوع باعث تشدید این مشکلات شد. متاسفانه بازیکنانی صحبت‌هایی را انجام دادند که بخشی از قرارداد خود را گرفته بودند و هیچ دلیلی برای این صحبت‌ها وجود نداشت، قطعاً با این بازیکنان برخورد خواهد شد زیرا بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند.

مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان در خصوص وضعیت سرمربیگری تیم سیاه جامگان در بازی مقابل نفت تهران عنوان کرد: در حال حاضر هیچ کاری را نمی‌توانیم انجام دهیم و برای بازی با نفت هدایت فنی تیم برعهده عباس دهقانی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید