Performancing Metrics

عقب هستیم اما مأیوس نمی‌شویم | اتاق خبر
کد خبر: 377445
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 16:26
کمپین ترامپ
در حالی که حدود دو هفته به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، ستاد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ اذعان کرده که او از رقیب دموکرات خود عقب است.

اتاق خبر: کلی‌ان کانوی، مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه گفت: ما عقب هستیم. کلینتون برتری‌هایی دارد اما مأیوس نمی‌شویم. می‌دانیم که می توانیم برنده انتخابات شویم.

ترامپ که همواره با اعتماد زیاد درباره آینده‌اش در انتخابات حرف می‌زند، روز جمعه در اظهار نظری نادر احتمال شکست را مطرح کرده بود.

نظرسنجی‌های تازه حاکی است که کلینتون در سطح ملی و در مجموع ایالت‌هایی که در انتخابات سرنوشت‌ساز خواهند بود، فاصله قابل توجهی از رقیب دارد. ستاد مبارزات کلینتون پیش‌بینی کرده که این از نظر مشارکت«بزرگ‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا» باشد.

نظرسنجی در ایالت‌هایی مثل یوتا و آریزونا که به طور سنتی به جمهوری‌خواهان رأی می دهند، نشان می‌دهد که این ایالت‌ها می توانند برای اولین بار پس از چند دهه نصیب دموکرات ها شود.

این تغییر در نقشه انتخاباتی آمریکا باعث شده اردوی مبارزاتی کلینتون با تغییر استراتژی پول بیشتری در این ایالات خرج کند تا شاید دموکرات هایی که برای کسب کرسی‌های سنا و مجلس نمایندگان رقابت می‌کنند شانس بهتری داشته باشند.

خانم کلینتون گفته که از این پس حتی فکر پاسخ دادن به حملات ترامپ را نخواهد کرد و در عوض وقت خود را صرف تاکید بر اهمیت انتخاب دموکرات‌ها در کنگره خواهد کرد.

در همین حال، مدیر ستاد مبارزات ترامپ گفت که ستاد رقیب برتری مالی بزرگی در صرف پول برای تبلیغات منفی دارد.

کلی‌ان کانوی افزود: یک رئیس جمهور سابق که از قضا همسر هیلاری کلینتون است، برایش کمپین می کند. رئیس‌جمهوری فعلی و همسرش، و معاون رئیس‌جمهور که همگی خیلی از خود کلینتون محبوب‌تر هستند، برایش کمپین می کنند.

او تصریح کرد: وقتی عمق حمایت از ترامپ را تشخیص بدهید، می‌دانید که این انتخابات تمام شده نیست.

با این حال، ترامپ روز جمعه در مورد چشم‌انداز باختن انتخابات حرف زد و گفت که چه ببرد و چه ببازد، از عملکرد خودش راضی خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید