Performancing Metrics

برخورد با مغازه دار و اصناف راه مبارزه با قاچاق کالا نیست | اتاق خبر
کد خبر: 377465
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 18:09
دلخوش
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت ریشه ای انجام شود و برخورد صرف با اصناف مشکلی را حل نمی کند.

اتاق خبر: سیدکاظم دلخوش اباتری در خصوص آمار اعلام شده از وجود ۱۰ درصدی قاچاق لوازم خانگی گفت: این آمارها نمی تواند درست و دقیق باشد و اینکه می گویند ۲ یا ۲۰ درصد کالای قاچاق وجود دارد،صحیح نیست چراکه کالای قاچاق آمار ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از حجم بالای کالای قاچاق در کشور ،افزود: برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش هایی شده که به نظر می رسد کافی نباشد و باید با فرهنگ سازی از قاچاق کالا جلوگیری کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صرفا برخورد با مغازه دار و اصناف مشکل قاچاق کالارا حل نمی کند؛ بلکه باید این معضل را ریشه یابی کرد و راه صحیح چگونگی برخورد با آن را پیدا کرد.

دلخوش با بیان اینکه برای مبارزه اساسی با قاچاق باید به عوامل مختلفی توجه کرد، تصریح کرد: مبادی ورودی و ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز کشور را باید کنترل و مسدود کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین یادآور شد:بودجه و امکانات ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز کافی نیست و باید به این ستاد نیز توجه لازم صورت گیرد.

منبع: اتاق اصناف ایران

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید