Performancing Metrics

بلندگوی هوشمند آمازون دروغ های کلینتون و ترامپ را آشکار می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 377547
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 15:18
بلندگوی جدید آمازون می‌تواند صحت داشتن و یا نداشتن حرف‌های کلینتون و ترامپ را بر مبنای مطالب سایت‌های PolitFact، FactCheck.org و واشنگتن پست تایید کند.

اتاق خبر: بسیاری از مردم دوست دارند از صحت ادعاهای سیاستمداران مختلف مطلع شوند و دریابند ادعاهای آن‌ها در سخنرانی‌هایشان واقعیت دارد یا خیر.

در هفته‌های منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قابلیت تازه‌ای به بلندگوهای هوشمند اکو اضافه شده تا کاربران بتوانند دروغ یا راست بودن ادعاهای دو نامزد این انتخابات را بررسی کنند.

کاربران این بلندگوها که ساخت شرکت آمازون است می توانند با طرح سوال از آنها میزان صحت ادعاهای کلینتون و ترامپ را بررسی کنند. اکو با استفاده از اطلاعات موجود در سایت های PolitFact، FactCheck.org و واشنگتن پست دروغ و راست بودن صحبت‌های ترامپ و کلینتون را بررسی می‌کند و پاسخ نهایی را به کاربر پرسشگر ارائه می‌کند.

البته این خدمات هنوز در مرحله اولیه است و کاربران برای دریافت پاسخ های مناسب باید سوالات خود را به طور دقیق و واضح و با رعایت برخی استانداردها مطرح کنند. اما به هر حال عرضه چنین خدماتی با همین سطح کیفیت نیز با استقبال علاقمندان مواجه شده است.

 

 

منبع: فارس

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید