Performancing Metrics

رقابت نزدیک در لیگ برتر انگلیس پس از نیم قرن | اتاق خبر
کد خبر: 377567
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 04:48
پنج تیم بالایی جدول لیگ برتر انگلیس تنها با یک امتیاز اختلاف از هم جدا شدند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در لیگ برتر انگلیس نیز همچون لالیگا رقابت نزدیک است. با گذشت 9 هفته‌، پنج تیم تنها با یک امتیاز از هم جدا شدند. منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول با 20 امتیاز، رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و چلسی با 19 و تاتنهام با امتیاز مشابه در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند.

جدول لیگ برتر تا هفته نهم به این شرح است:

منچسترسیتی 20 امتیاز

آرسنال 20 امتیاز

لیورپول 20 امتیاز

چلسی 19 امتیاز

تاتنهام 19 امتیاز

در لیگ برتر در چند سال گذشته، چنین رقابت نزدیکی دیده نشده بود و پنج تیم تا هفته‌ نهم تا این اندازه به هم نزدیک نبودند. آخرین باری که رقابت در این شرایط قرار داشت، به فصل 73 – 1972 برمی‌گردد. ایپسویچ تاون، لیدزیونایتد و اورتون با 13 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار داشتند و لیورپول، آرسنال و تاتنهام با یک امتیاز اختلاف در رتبه‌های بعدی جای داشتند.

نتایج بد منچسترسیتی با پپ گواردیولا در هفته‌های اخیر (دو تساوی و یک شکست در سه هفته‌) باعث شد تیم‌های دیگر به تیم سیتی نزدیک شوند. آرسنال با 6 پیروزی پیاپی و یک مساوی در هفته اخیر به صدر نزدیک شد. لیورپول نیز در 6 بازی اخیرش، پنج پیروزی و یک شکست کسب کرد. تاتنهام به جز دو تساوی در دو بازی اخیر امتیازی را از دست نداد. چلسی نیز با جشنواره گل در استمفوردبریج و با برتری چهار بر صفر برابر منچستریونایتد، به روند پیروزی‌هایش ادامه‌ داد. این تیم سه پیروزی پیاپی کسب کرد و به صدر نزدیک شد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید