Performancing Metrics

هدف از زندگی تلاش تا لحظه آخر است | اتاق خبر
کد خبر: 377572
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 05:32
ونگر:
سرمربی آرسنال در مورد صحبت‌هایی که در مورد بازنشستگی‌اش شنیده می‌شود به صحبت پرداخت و اظهار کرد هدف از زندگی تلاش کردن تا لحظه آخر است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرسنال فردا سه شنبه در جام اتحادیه انگلیس میزبان ریدینگ خواهد بود. شاگردان آرسن ونگر بعد از توقف برابر میدلزبورو در لیگ برتر انگلیس  در ابتدای هفته امیدوار هستند با برتری در این بازی به مرحلعه بعد راه یابند. 

آرسن ونگر که جشن تولد 67 سالگی خود را در آخرین جلسه تمرینی تیمش برگزار کرد، پیش از بازی گفت: از 6 ماه پیش تمرینات را شروع کردیم و اکنون نتیجه آن را داریم می بینیم. در بین چهار تیم نخست جدول در لیگ برتر قرار داریم و دوست داریم به پیشرفت در جام اتحادیه هم ادامه بدهیم. در خانه بازی داریم و از این نظر، شرایط به سود ماست. باید در همان دیدار رفت نتیجه لازم را بگیریم. در این مقطع از فصل بازی با تیم های لیگ برتری به مراتب آسان‌تر از بازی با تیم‌هایی است که در دسته پایین تر قرار دارند. با این حال مراقب ریدینگ خواهیم بود و به امید کسب برد به میدان خواهیم رفت. 

ونگر در حالی 67 ساله شده است که الکس فرگوسن در 71 سالگی بازنشسته شد و اکنون زمزمه هایی درباره بازنشستگی ونگر نیز به گوش می رسد. این مربی فرانسوی درباره احتمال بازنشستگی از فوتبال گفت: در حال حاضر به بازنشستگی فکر نمی کنم. شرایط خیلی خوبی دارم و تا زمانی هم که حس خوبی داشته باشم، به کارم ادامه می دهم. اگر همه فوتبالیست‌ها مانند من زندگی می کردند، در 10 ماه از سال، آماده بازی بودند. ترجیح می دادم جوان ترین مربی لیگ برتر باشم اما این هم بخشی از زندگی است. به نظر من انسان با زندگی سالم و حس رقابت و انگیزه پیروزی، سنش را فراموش می کند. هیچ‌گاه از واژه بازنشستگی خوشم نیامده است. اینجاییم تا فعال باشیم و بجنگیم. هدف زندگی همین است که تا لحظه آخر زندگی تلاش کنید.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید