Performancing Metrics

زمان مشخص کرد می‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 377575
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 05:59
سامپائولی:
سرمربی سویا معتقد است با گذر زمان مشخص خواهد شد تیمش توانایی فتح لالیگا را دارد.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، سویا توانست با یک گل در هفته‌ نهم لالیگا، اتلتیکومادرید را شکست بدهد.

خورخه سامپائولی پس از این پیروزی گفت‌: از عملکرد اسیتون انزونی و لوچیانو ویتو خوشحالم (انزونی با پاس گل متیو، تک گل بازی را به ثمر رساند.) می‌خواهیم همیشه تیم برتر باشیم و همیشه توجه‌مان به سمت دروازه حریف باشد. این موضوع ما را جنگنده‌تر خواهد کرد و کار برای حریفان سخت خواهد شد.

سرمربی سویا در ادامه درباره تعویض‌ها اظهار کرد: تعویض یک امر اجباری نیست. تیم خوب بازی می‌کرد. نیازی به تغییر نبود. تنها زمانی تعویض خواهم کرد که بازیکنی احساس خستگی کند. از این پیروزی خوشحالیم. این تیم جوان و جدید می‌تواند کارهای بزرگی را انجام بدهد.

سامپائولی درباره شانس قهرمانی گفت‌: تاریخ نشان می‌دهد در سال‌های اخیر همیشه می‌توانیم برای قهرمانی با دیگر تیم‌ها رقابت کنیم اما همیشه زمان این موضوع را ثابت خواهد کرد. اکنون از پیروزی کسب شده برابر اتلتیکو خوشحالیم و می‌خواهیم به پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم. اگر در گذر زمان این چنین کار کنیم، می‌توانیم در رتبه‌های بالای جدول بمانیم.

سرمربی آرژانتین در مورد تیم حریف اظهار کرد: نمی توانیم بازیکنان سریع حریف را با تیم خود مقایسه کنیم. با چهار هافبک بازی  کردیم و خیلی تلاش کردیم. به نظرم اکنون بهترین تیم دنیا اتلتیکو است یا خیلی نزدیک به آن است. به همین خاطر این پیروزی خیلی ارزشمند بود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید