Performancing Metrics

فروش روزانه قطارهای مشهد به خرمشهر از ۱۹ آبان ماه | اتاق خبر
کد خبر: 377653
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 10:12
معاون مدیر کل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر از فروش روزانه بلیط قطار مشهد ـ خرمشهر از ۱۹ آبان ماه جاری و با توجه به فرا رسیدن موسوم اربعین خبر داد.

اتاق خبر: غلامحسین فارسیان در جلسه پدافند غیرعامل در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: درخواست هایی برای افزایش راین قطارهای تهران و مشهد اعلام شده که بنا به تصمیم ستاد راه آهن در مرکز، قطار فوق العاده ای که در گذشته فروش آن به صورت ماهیانه انجام می شد از ۱۹ آبان ماه جاری از مشهد به مقصد خرمشهر حرکت کرده و بلیط های آن نیز روز فروش خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این ما درخواست افزایش دو خط قطار تهران به خرمشهر و برعکس را نیز داده ایم که تاکنون پاسخ قطعی در این خصوص داده نشده است.

مدیر پایانه راه آهن خرمشهر همچنین به درخواست وارد مدار کردن دو ریل باس برای ایام اربعین به عنوان دیگر در خواست های ارائه شده برای تقویت ناوگان حمل و نقل ریلی این شهر در این ایام اشاره کرد و گفت: درخواست دو ریل باس را داده ایم که یکی در مسیر خرمشهر ـ شلمچه تردد کند و ریل باس دیگری نیز به قطار محلی خرمشهر ـ اهواز اضافه شود که تاکنون با یکی از ریل باس ها موافقت شده و از ۱۵ آبان ماه جاری در ایستگاه خرمشهر مستقر می شود.

فارسیان در ادامه، از احداث دو سکو ایستگاه قطار در مسیر منتهی به مرز شلمچه خبر داد و یادآور شد: با توجه به سیاست های در نظر گرفته امسال دو سکو که یکی سکویی ۱۵ متری و دیگری سکوی ۴۰ متری است به ترتیب در مقابل پارکینگ ۵۰ هکتاری و نقطه صفر مرزی جانمایی شده اند.

وی در پایان، از برپایی موکب خدمات رسانی توسط راه آهن خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد و اعتبار تخصیص داده شده برای این موکب را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید