Performancing Metrics

آغاز رای‌گیری پیش از موعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 377659
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 19:14
رای گیری پیش از موعد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برخی ایالت‌های این کشور آغاز شد.

اتاق خبر: رای گیری پیش از موعد این انتخابات در 50 حوزه انتخاباتی ایالت فلوریدا آغاز شده و قرار است طی روزهای آتی در دیگر حوزه‌های انتخاباتی این ایالت نیز دنبال شود.

در همین حال رای گیری از طریق پستی نیز در هفته‌های گذشته آغاز شده و بیش از یک میلیون رای دهنده فلوریدایی آرای خود را به صندوق‌های رای پست کرده‌اند.

ایالت فلوریدا نزدیک به 13 میلیون رای دهنده ثبت شده دارد.

رای گیری انتخابات ریاست جمهوری رسما روز سه شنبه 18 آبان ماه (8 نوامبر) آغاز خواهد شد اما رای گیری در شماری از ایالت های این کشور شروع شده و فلوریدا هم امکان شرکت زودهنگام در رای گیری و ریختن آرا به صندوق ها را فراهم کرده است.

بنا به گزارش العالم رأی گیری پیش از موعد در ایالت‌های کلورادو، فلوریدا و ویسکانسین طبق تقویم رسمی انتخابات، از روز دوشنبه (3 آبان ماه، 24 اکتبر) آغاز شده است.

بسیاری از رأی‌دهندگان آمریکایی در سال‌های اخیر ترجیح داده‌اند در رأی‌گیری پیش از موعد شرکت کنند، بر این اساس مطابق برخی پیش بینی ها گفته می شود که حدود 40 درصد از رأی‌دهندگان امسال در رأی‌گیری پیش از موعد شرکت خواهند کرد.

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد رقابت تنگاتنگی میان هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات و دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواه وی در این ایالت جریان دارد.

پیروزی در فلوریدا می‌تواند نقش مهمی در بیشتر شدن شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشد.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید