Performancing Metrics

رییس لالیگا هم از بازیکنان بارسلونا انتقاد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 377745
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 06:33
رییس لالیگا از رفتار برخی از بازیکنان بارسلونا در بازی برابر والنسیا انتقاد و تاکید کرد چنین اتفاق‌هایی نباید رخ بدهند.

خاویر تباس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خاویر تباس که در مراسم بهترین‌های لالیگا در فصل 16 – 2015 حضور داشت درباره اتفاقات پیش آمده در دیدار والنسیا و بارسلونا در مستایا صحبت کرد.

این بازی شنبه هفته‌ جاری در هفته‌ نهم لالیگا در مستایا برگزار شد. در دقایق پایانی بازی لیونل مسی ضربه‌اش را از روی نقطه پنالتی‌ تبدیل به گل  کرد و پس از آن نیمار باعث تحریک هواداران شد. تماشاگران نیز بطری به طرف بازیکنان بارسلونا پرتاب کردند. مسی پس از این اتفاق به سمت تماشاگران رفت و به آنها توهین کرد. رییس لالیگا در این رابطه گفت‌: پرتاب بطری اتفاق خیلی بدی بود. از همه اتفاقات بدتر بود. همچنین رفتار برخی از بازیکنان برای من ناخوشایند بود. چند سال پیش رفتار کریستیانو رونالدو را با داور محکوم کردیم. بازیکنان باید اخلاق ورزشی را رعایت کنند. برخی از رفتارها را دوست ندارم.

تباس در ادامه افزود: داور باید نسبت به رفتار بازیکنان واکنش نشان می داد. اگر در اسپانیا از تصاویر ویدیویی استفاده می‌شد، کمیته‌ برگزاری بازی‌ها اتفاقات این بازی را بررسی می‌کرد.

رییس لالیگا در پایان در مورد رقابت نزدیک در لالیگا نیز گفت‌: چنین رقابتی خوشحال کننده است و تا هفته‌ها این چنین رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید