Performancing Metrics

چهار نفری که منصوریان را نجات دادند | اتاق خبر
کد خبر: 377760
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 09:44
اتفاق مثبت برای آبی‌پوشان؛
استقلال سرانجام در خط دفاعی خود به ثبات رسید و شاید بتوان این اتفاق را در کنار حضور بازیکنان در پست های تخصصی شان، از اصلی ترین عوامل نتیجه گیری هفته های اخیر این تیم بر شمرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا منصوریان از ابتدای فصل نفرات متعددی را در خط دفاع تیمش به بازی گرفت. شاید استقلال بیشترین تغییرات را در همین خط داشت. جایی که بازیکنان متعددی در آن مورد آزمایش قرار گرفتند.

وریا غفوری، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، محمدحسین کنعانی زادگان، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن و سیدمجید حسینی نفراتی بودند که در مقاطع مختلف، در پست های گوناگون خط دفاعی استقلال به بازی گرفته شدند.

در این میان حتی بعضا دیده شد که یکسری بازیکنان هم به صورت غیر تخصصی در این خط به بازی گرفته شدند. در این میان تنها بازیکن ثابت استقلال در خط دفاعی از ابتدای فصل تاکنون، وریا غفوری بود. بازیکنی که از اولین بازی این تیم تاکنون در پست دفاع راست به کار گرفته شد.

اما منصوریان بعد از هفته ها آزمون و خطا در مناطق مختلف دفاعی تیمش، سرانجام سه چهار هفته ای می شود که روی چهار بازیکن به جمع بندی رسیده تا خط دفاعی این تیم به یک ثبات نسبی برسد و جالب اینجاست که درست از زمانی که خط دفاعی استقلال به ثبات رسید، این تیم به روند نتیجه گیری رسید و روی نوار پیروزی قرار گرفت. جهش بزرگ استقلال در جدول رده بندی نیز بی ارتباط به ثبات در خط دفاعی استقلال نیست.

به این ترتیب باید گفت از حالا به بعد بسیار بعید است که منصوریان در خط دفاعی تیمش دست به تغییر بزند و این استقلال، فعلا قرار است با همین چهار مدافع بازی های خود را دنبال کند. مدافعانی که بالغ بر ۳۰۰ دقیقه دروازه استقلال را حفظ کرده اند. در این خط رابسون جانواریو، لئوناردو پادووانی، یعقوب کریمی و ووریا غفوری به میدان می‌روند و به نظر می رسد این ترکیب در دیدارهای آینده هم حفظ شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید