Performancing Metrics

قیمت مس سقوط کرد | اتاق خبر
کد خبر: 377870
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 11:55
بررسی قیمت‌های جهانی محصولات معدنی نشان می‌دهد که افت قیمت مس در هفته جاری نیز ادامه داشت و به ۴۱۹۲ دلار رسید.

اتاق خبر: در حالی که مس در یک ماه گذشته توانست در بیشترین حد خود قیمت ۴۳۸۴ دلار را ثبت کند مجددا در شیب نزولی قرار گرفت و با سقوط ۹۲ دلاری در هفته گذشته از ۴۲۳۲ دلار به ۴۱۹۲ رسید.

این در حالی است که براساس پیش‌بینی‌های تولید مس در داخل، تا پایان سال تولید این فلز باید به ۲۰۰ هزار تن برسد که با افزایش قیمت‌ این فلز از ابتدای امسال درآمدزایی مناسبی نیز برای آن پیش‌بینی می‌شد لذا کارشناسان امیدوارند روند نزولی پیش آمده در هفته‌های پیش‌رو بهبود یابد تا قیمت مس به میزان مطلوب بازگردد.

قیمت فلز روی نیز در ماه‌های گذشته با شیب صعودی همراه بوده و در هفته گذشته با نوسانات جزئی مواجه بود و امروز به قیمت ۲۰۷۸ دلار رسیده است.

همچنین براساس نمودار جهانی قیمت‌ها، فلز نقره بعد از افت ۱۵ درصدی که در ماه قبل تجربه کرده بود در هفته گذشته با رشد خفیف ۴۰ سنتی در هر اونس همراه بود و به قیمت ۱۷.۸۴ دلار رسید.

پلاتین هم دیگر فلز گران‌بها گرچه در دو ماه گذشته دچار شیب کاهشی قیمت‌ها بود و قیمت آن از هر اونس ۱۱۰۰ دلار با حدود ۱۷۰ دلار کاهش روبرو بود که البته این روند تا میانه‌های هفت روز گذشته ادامه داشت که بعد از آن با رشد ۲۹ دلاری، به قیمت ۹۶۲ دلار در هر اونس رسید.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید