Performancing Metrics

اولین تصاویر از هیوندا آزرای 2017 (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 377894
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 23:15
هیوندایی با مدل جدید در قالبی اسپورت و پویاتر به سدان‌های متوسط سایز خود جان جدیدی بخشیده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از "کاراسکوپ"، هیوندایی اخیرا از مدل هیجان‌انگیز 2017 در یک تیزر کوتاه رونمایی کرده‌ که ابتدا در شبکه‌های ملی و پس از آن در سطح جهانی پخش می‌شوند.

آزرای 2017، سریع‌تر و اسپورت‌تر ظاهر می‌شوند

در حال حاضر تبلیغات بسیاری که در خصوص خودروها به نمایش درمی‌آید، به طرز اغراق‌آمیزی بیش از ماهیت خودرو نشان می‌دهند. اما به نظر می‌رسد پیش‌نمایش جدید آزرای هیوندایی چندان دور از واقعیت نباشد.

هیوندایی با مدل جدید در قالبی اسپورت و پویاتر به سدان‌های متوسط سایز خود جان جدیدی بخشیده است. مدل جدید آزرا بیشتر شبیه جنسیس G80 است که پیشتر با نام هیوندایی جنسیس شناخته می‌شد. البته این شباهت ممکن است برای برند لوکس کره‌ای‌ها مشکلاتی را پدید آورد.

 با وجود اینکه مدل‌های آزرا گرنجوئر در حال حاضر در در بازارهای داخلی کره و برخی از بازارهای خارجی بسیار محبوب هستند، اما تفاوت های زیادی در نسل جدید با آزرا دیده شود.

آزرای 2017، سریع‌تر و اسپورت‌تر ظاهر می‌شوند

آزراهای 2017  دوره جدیدی در صنعت خودروسازی هیوندایی به شمار می‌آیند و زبان طراحی آن را تغییر می‌دهند.

هیچ تائید رسمی در خصوص منابع تولید قدرت در این خودرو شنیده نشده اما احتمال می‌رود آزراهای 2017 به یک موتور 4 سیلندر بنزینی V8 و یک سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته مجهز شوند. در سال‌های بعد شاهد نمونه‌های هیبریدی این خودرو در کره نیز خواهیم بود.

با وجو اینکه فروش سدان‌های سایز متوسط هیوندایی رو کاهش گذاشته است، هیوندایی قصد دارد مدل جدید را در آمریکا معرفی کند. اما هنوز معلوم نیست معرفی این خودرو در چه زمانی و در کدام نمایشگاه خودرویی صورت خواهد گرفت.

94105

منبع: عصرایران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید