Performancing Metrics

کمالوند: ادا و اصول بلد نیستیم، کل ورزشگاه متعلق به هواداران تراکتورسازی است | اتاق خبر
کد خبر: 377942
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 03:05
در داربی تبریز برد و باخت نداریم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در داربی تبریز حرف برد و باخت نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتور برای گسترش فولاد کاملا عادی است برای همین در طول هفته سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم تا تنشی بین دو باشگاه پیش نیاید و بازی جذابی انجام شود تا هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده شود.

او افزود: امیدوارم کسانی که بازی را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند. داربی در فوتبال آذربایجان با همه استان‌ها فرق می‌کند و اینجا جو کاملا صمیمانه است و بازی‌ها بدون تنش به پایان می‌رسد. تعبیر برد و باخت در این بازی مثل جیب به جیب کردن پول است. امیدوارم هرچه به دست می‌آید به نفع فوتبال آذربایجان باشد.

سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: ما دو هفته است که تمام توان‌مان را روی ضدحمله گذاشته‌ایم و روند رو به رشدی داریم. از تمام بازیکنان راضی‌ام چون با کیفیت بالایی فوتبال بازی می‌کنند. تمرین زیادی کرده‌ایم که در ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج دهیم.

کمالوند در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت در بازی فردا (پنجشنبه) تراکتورسازی میزبان است، چرا که خیل عظیمی از هواداران طرفدار تراکتورسازی هستند و ما نیز از این ادا و اصول‌ها بلد نیستیم که بحث 10 درصد و 90 درصد جایگاه تماشاگران را بکنیم. اصلا کل ورزشگاه متعلق به تراکتورسازی است و قدمشان روی چشم ما قرار دارد. شرمنده آنها هستیم که ظرفیت ورزشگاه کم است.

وی درباره انتخاب جلال چراغپور، به عنوان مشاور فنی باشگاه گسترش فولاد، اظهار کرد: چراغپور در چهار مقطع مختلف با من همکاری داشته و امسال هم با روی باز پیشنهادی که به او دادم را قبول کرد و باشگاه هم با حضور وی موافقت کرد. امیدوارم که با هم همکاری خوبی داشته باشیم.

کمالوند درباره غایبان تیمش برای بازی فردا نیز گفت‌: دو بازیکن ما مصدوم هستند و تا امشب وضعیت نهایی آنها مشخص می‌شود، ولی فکر نکنم برای بازی فردا کسی را در اختیار نداشته باشیم. 

سرمربی گسترش فولاد تاکید کرد: باور کنید که من در بازی با تراکتورسازی به برد و باخت فکر نمی‌کنم و مهم این است که سه امتیاز بازی در تبریز بماند. دوست دارم در وهله اول فرهنگ بالای مردم آذربایجان به نمایش گذاشته شود و سپس یک بازی زیبا و دیدنی را شاهد باشیم.

وی ادامه‌ داد: صمیمی‌ترین دوست من آقای قلعه‌نویی است و این موضوع را همه می‌دانند. ما احترام ویژه‌ای به امیر خان قائل هستیم و آمار نشان می‌دهد که بهترین مربی تاریخ لیگ ما است. بازیکنان هر دو تیم هم به یکدیگر تعلق خاطر دارند و حرمت هم را نگه می دارند. همیشه بازی‌های ما مسابقات دوستانه و رفاقتی از آب در آمده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید