Performancing Metrics

لالیگا به خاطر بارسلونا حق پخش را به چین می‌فروشد | اتاق خبر
کد خبر: 377943
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 03:14
میستری:
مدیر باشگاه بارسلونا با انتقاد از صحبت‌های رییس لالیگا اظهار کرد به خاطر بازیکنان بارسلونا است که لالیگا حق پخش تلویزیونی را به کشورهایی مانند چین می‌فروشد و درآمد هنگفتی دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازیکنان بارسلونا با وجود آنکه در ابتدای هفته جاری والنسیا را شکست دادند اما شب سختی را در مستایا سپری کردند. 

بعد از این که لیونل مسی گل سوم را در لحظات پایانی به ثمر رساند، بازیکنان بارسلونا برابر هواداران والنسیا حلقه شادی تشکیل دادند که این با واکنش هواداران مواجه شد و به سوی بازیکنان بارسلونا بطری پرتاب کردند.

بعد از بازی خاویر تباس، رییس برگزاری لالیگا، واکنش جالبی از خود نشان داد. او از بازیکنان بارسلونا خواست که بعد از گلزنی رفتارهای تحریک آمیز از خود نشان ندهند. این اظهار نظر رییس لالیگا با واکنش تند باشگاه بارسلونا مواجه شد.

خورده میستری از مدیران باشگاه بارسلونا در این زمینه گفت: آنچه که رییس لالیگا باید انجام بدهد این است که از بازیکنان بارسلونا حمایت کند. به خاطر همین بازیکنان است که او امتیاز پخش بازی‌ها را به کشور چین می فروشد و رقم نجومی را به دست می آورند. نباید با بازیکنان ما برخورد خشونت آمیز شود. باید از تکرار چنین اتفاقاتی تکرار شود.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید