Performancing Metrics

وضعیت سایپا فاجعه نیست | اتاق خبر
کد خبر: 377944
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 03:23
فرکی:
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که شرایط تیمش فاجعه نیست و با دو برد پیاپی می تواند شرایط مطلوبی در جدول پیدا کند.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، گفت‌:   حریف ما جزو افتخارات فوتبال کشور است  ولی امتیاز این بازی برای ما بیشتر اهمیت دارد، چون ما به آن واقعا نیاز داریم تا شرایطمان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم. ما به دو برد پیاپی نیاز داریم که شرایط را تغییر دهیم و برای این موضوع تمام تلاشمان را می‌کنیم.

او ادامه‌ داد: در سه بازی اخیر برابر صبا، تراکتورسازی و استقلال شایستگی برنده شدن را داشتیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و اشتباه‌هایی را هم رخ داد و باعث شد از 9 امتیاز تنها یک امتیاز بگیریم. هر چند شرایط اکنون فاجعه بار نیست و ما با تیم‌های 12 امتیازی بالای جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم.

فرکی درباره دیدار با تیم سابقش، گفت‌: مربیان در تیم‌های مختلف جا به جا  می‌شوند و این طبیعی است که یک مربی برابر تیم سابقش قرار گیرد. از نظر من این حساسیتی ندارد هر بازیکن یا مربی برای پیروزی تیم خودش تلاش می‌کند.

سرمربی سایپا درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر، گفت‌: این موضوع دیگر تکراری و نخ نما شده و ما چاره‌ای نداریم جز این که به خاطر منافع ملی با این موضوع کنار بیاییم. به‌ هر حال این هم برای فوتبال ایران تجربه‌ای است  که در آینده مسئولان فوتبال تصمیم های بهتری بگیرند تا تیم‌های لیگ هم صدمه نبینند.

فرکی افزود: تمرین کردن بدون مسابقه بازیکن و مربی را اذیت می‌کند. در فاصله تعطیلات، تیم‌هایی که در جام حذفی هستند در شرایط مسابقه باقی می مانند مثل ما که دهم آبان ماه با بادران بازی می‌کنیم و اگر برنده شویم 27 یا 28 آبان ماه بازی بعدی‌مان را انجام می‌دهیم اما آنهایی که در جام حذفی نیستند در تعطیلات آسیب می بینند.

سرمربی سایپا درباره این که قبلا هم تجربه شرایط مشابه این فصل را داشته است ، گفت‌: در فولاد هم 9 هفته‌ اول نتایج بدی گرفتیم اما از هفته‌ دهم روند تیم خوب شد و 19 هفته‌ نباختیم و سهمیه آسیا را گرفتیم. در سال دوم هم  که در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و در لیگ هم قهرمان شدیم. من تجربه این شرایط را دارم اما به آن تکیه نمی‌کنم، چون ممکن است آن اتفاقاتی که در فولاد رخ داد و به ما کمک کرد، در سایپا اتفاق نیفتد.

سرمربی سایپا ادامه‌ داد: اهل تملق نیستم اما می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از آقای درویش داشته باشم که از ما حمایت می‌کند. من کاملا او را درک می‌کنم اما می گویم که ما هم مثل او تحت فشاریم اما این در فوتبال اولین بار نیست که چنین شرایطی پیش می آید. اگر برنده نمی شویم به خاطر کیفیت پایین‌مان نیست بلکه ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم  ولی فرصت ها را از دست می‌دهیم. همچنین کمبودهایی داریم که تا وقتی که به شرایط خوب نرسد شاید در روی همان پاشنه بچرخد.

فرکی در پایان گفت‌: مدیرعامل باشگاه پاسخگوی همه چیز است و مسئولیت کامل با او است. ما کاملا در اختیار باشگاه هستیم. من دوست دارم تیمم نتیجه‌ بگیرد نه به خاطر خودم ،‌ بلکه به خاطر باشگاه، آقای درویش و بازیکنان که زحمت می‌کشند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید